Hvad er hurtigst/mest stabilt........
Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-11-02 12:30

Hejsa

Jeg har WebSpeed fra TDC men da det fiorbindelsen kører forholdsvist
ustabilt, har jeg
kontaktet TDC's "supportere"........

De mener problemet bliver løst ved at skifte fra modemets usb -> computerens
usb til
modemet's netværksstik -> computerens netværksstik...........

I denne forbindelse ville jeg gerne høre I kloge hoveder hvilken af
løsningerne der er
hurtigst generelt mht. overførsel af data? Er det netværkskortet (10/100)
eller usb-porten?

Mvh.
Thomas Petersen
Vordingborg

Fra : Kurt Lund

Dato : 03-11-02 12:40

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsningerne der er
> hurtigst generelt mht. overførsel af data? Er det netværkskortet (10/100)

KLA

Fra : Leony

Dato : 03-11-02 13:46

> [...]

computerens
> usb til modemet's netværksstik -> computerens netværksstik...........

Det kan jo nemt afprøves.

> I denne forbindelse ville jeg gerne høre I kloge hoveder hvilken af
> løsningerne der er
> hurtigst generelt mht. overførsel af data? Er det netværkskortet (10/100)
> eller usb-porten?

Netkortet overfører 10/100 Mbps.
USB 1.1 porten overfører ca. 11 Mbps (USB 2 overfører ca. 480 Mbps).
Begge dele kan dog nemt klare tophastighed på din linie.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-11-02 20:41

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> Netkortet overfører 10/100 Mbps.
> USB 1.1 porten overfører ca. 11 Mbps (USB 2 overfører ca. 480 Mbps).
> Begge dele kan dog nemt klare tophastighed på din linie.

Men netkortet er at foretrække, hvis USB-porten skal bruges til andre ting
også...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen