onmouseover ved celle
Fra : Jeppe Branner

Dato : 27-12-00 19:11

Hvorfor virker nedenstående kun i IE?
<TD CLASS="out" onmouseover="this.className='over'"
onmouseout="this.className='out'">Celleindhold</TD>
kun i IE får cellen en anden CLASS når musen kører over.

Med venlig hilsen Jeppe Branner,
http://www.gratisindex.dk -
Danmarks største oversigt over gratis internettjenester
http://www.simpelstart.dk3.com - Den enkleste søgeside
ICQ UIN: 64130242

Fra : sh

Dato : 28-12-00 03:33

> Hvorfor virker nedenstående kun i IE?
> <TD CLASS="out" onmouseover="this.className='over'"
> onmouseout="this.className='out'">Celleindhold</TD>
> kun i IE får cellen en anden CLASS når musen kører over.

fordi kun IE understøtter onmouseover på <td> taggen

/sh

Fra : Jan Hansen

Dato : 28-12-00 21:16

> fordi kun IE understøtter onmouseover på <td> taggen

Det er jo "ganske almindelig" w3c standard, så mon ikke også NS6 gør (samt alle
andre browsere der tilnærmelsesvis overholder standarderne)?

jan

--
Livet er for kort til Netscape...

Fra : Jeppe Branner

Dato : 29-12-00 15:05

Jan Hansen <a@b.c> skrev:

> Det er jo "ganske almindelig" w3c standard, så mon ikke også NS6 gør (samt
alle
> andre browsere der tilnærmelsesvis overholder standarderne)?

Jeg har prøvet med både Opera 5 og Netscape 4.51, men ingen af dem kan
åbenbart overholde standarderne!