MS Windows
briani 27239
SP1 til XP Pro
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 03-11-02 11:59

Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan få lov til at indstallere
Service Pack 1 på min Win XP Pro ?

MVH
Allan

Fra : Klitgaard

Dato : 03-11-02 12:04

"Allan S. Kristiansen" <Allan@ASK-Service.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan få lov til at indstallere
> Service Pack 1 på min Win XP Pro ?

At du kun har 1 Mb fri diskplads? Du bliver nødt til at fortælle lidt om
hvad der sker når du prøver...

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : R.S.

Dato : 03-11-02 12:05

Allan S. Kristiansen wrote:
> Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan få lov til at indstallere
> Service Pack 1 på min Win XP Pro ?
>
> MVH
> Allan

Måske kan denne hjælpe dig

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q328874

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Leony

Dato : 03-11-02 14:33

"Allan S. Kristiansen" <Allan@ASK-Service.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan få lov til at indstallere
> Service Pack 1 på min Win XP Pro ?

Den mest almindelige årsag er at man bruger en piratudgave af Windows XP
(ingen beskyldning, blot et faktum).
Hvis dette ikke er tilfældet, så har Klitgaard sagt det: Flere detaljer er
en god ting.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-02 18:31

> Den mest almindelige årsag er at man bruger en piratudgave af Windows XP
> (ingen beskyldning, blot et faktum).

Som er HELT ved siden af...
(her tør jeg godt debattere, for min er IKKE FCK udgaven...)

Fra : Leony

Dato : 03-11-02 20:50

"Nicolai" <nifoSPAMSUCKS@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Som er HELT ved siden af...
> (her tør jeg godt debattere, for min er IKKE FCK udgaven...)

Hvorfor er det helt ved siden af at man ikke kan bruge SP1 ved piratudgaver
af XP (ved godt at man kan lave nogen krumspring for at få det til at
lykkes).
Så vidt jeg ved så har Microsoft blokeret for de lækkede koder de kender
til, så SP1 ikke kan installeres..

Hvad er FCK udgaven?

Fra : Henrik Walther

Dato : 03-11-02 23:23

On Sun, 3 Nov 2002 20:49:54 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>Hvad er FCK udgaven?

FCK er de 3 første bogstaver i aktiveringskoden på vel nok den mest
udbredte piratkopi af XP PRO, den kaldes som regel "Devils Own".

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Leony

Dato : 04-11-02 11:07

"Henrik Walther" <spam@winjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> FCK er de 3 første bogstaver i aktiveringskoden på vel nok den mest
> udbredte piratkopi af XP PRO, den kaldes som regel "Devils Own".

Ja, kært barn har mange navne.
Havde aldrig hørt om FCK, men godt Devil's Own.

Fra : C A

Dato : 03-11-02 19:15

"Allan S. Kristiansen" <Allan@ASK-Service.dk> wrote in message
> Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan få lov til at indstallere
> Service Pack 1 på min Win XP Pro ?

jeg tror at det er fordi du kører win98 !!!!!!!