Blå mærker
Fra : Anne Stokholm

Dato : 03-11-02 11:28

Hejsa..

Jeg er så uheldig at have fået et kæmpe blåt mærke på mit skinneben (på
størrelse med et stort madæble).

Jeg er desværre et af de mennesker der har utrolig let ved at få blå mærker.
Er der nogen der ved hvorfor nogle mennesker får det lettere end andre?

Endvidere er jeg uheldig med blodsprængninger på benene, og frygter at det
blå mærke kan medføre blodsprængninger/blodudtrækninger. Kan dette ske på
grund af en blåt mærke?

Med venlig hilsen

Anne Stokholm *ømmer sig lidt*

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 03-11-02 11:58

In <aq2to0$5vtae$1@ID-136857.news.dfncis.de> "Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> writes:

> [...]

>Er der nogen der ved hvorfor nogle mennesker får det lettere end andre?

Det kan skyldes et lavt indhold af blod-plader i blodet. Et nomrlat bladplade-tal
skal ligge over 100 og hvis det er under 20 er det meget skidt.

Jeg synes at du skulle tale med din laege om evt. at faa undersoegt dit blodplade-tal.

/Martin

Fra : Anne Stokholm

Dato : 03-11-02 17:31

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> wrote in message

> Det kan skyldes et lavt indhold af blod-plader i blodet. Et nomrlat
bladplade-tal
> skal ligge over 100 og hvis det er under 20 er det meget skidt.

Okay, det anede jeg ikke noget om. Ved du hvad man eventuelt gør ved sådan
noget, og om man gør noget ved det?

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : MZO

Dato : 28-11-02 10:19

blå mærker kan forebygges /afhjælpes med C-vitamin læs mere om c vitamin på
www.mayday-info.dk fed side i det hele taget