Gemme .asp hjemmesider ???
Fra : B1903

Dato : 28-02-01 12:01

Når man logger ind på Etrade.dk er det muligt at se aktiekurser
som løbende bliver opdateret. Siden er en .asp side som selv
opdatere sig. Er det muligt at lave et program, en .asp side
eller lignende, som hvert kvarter henter og gemmer disse
informationer i en fil.

Har prøver i mange måneder men uden resultat.

Hvis der er en hjælpsom person ville jeg blive meget glad.

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 28-02-01 16:11

Det letteste ville nok være at snakke med E-trade. På den måde er du også
sikker på at du ikke krænker dansk lov om ophavsret.

:) Marten

Fra : Jakob Andersen

Dato : 01-03-01 00:10

"B1903" <b1903@person.dk> wrote
> Er det muligt at lave et program, en .asp side
> eller lignende, som hvert kvarter henter og gemmer disse
> informationer i en fil.

Ja du kan requeste siden vha. et socket komponent som f.eks. W3sockets fra
dimac. Men der er lige den der med opretslov m.m.

--
Jakob Andersen