hvilket lydkort til Inspire 5.1 5100 højta~
Fra : Hejboel

Dato : 03-11-02 10:18

Hej NG.

Jeg overvejer stærkt at købe et sæt Creative Inspire 5.1 5100
højtalere, men jeg tror ikke mit nuværende lydkort kan klare det... et
SoundBlaster 128. med 2 udgange.. skal der ikke være min. 3 udgange
til dé højtalere?

Hvilket lydkort skal jeg vælge i stedet? Det skal bare bruges til at
høre musik ( det kan alle klare ), og til når jeg spiller CS.

Er der nogen der har erfaringer med højtalerne?

mvh. Henrik

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 04-11-02 06:01

"Hejboel" <henrik@REMOVEhejboel.dk> wrote in message
> [...]
> høre musik ( det kan alle klare ), og til når jeg spiller CS.
>
> Er der nogen der har erfaringer med højtalerne?

Tjaah ... personligt bruger jeg SB Audigy og er mere end glad for det, men
jeg bruger så dog ikke et creative højtaler sæt, men et Jazz 9902, som jeg
også er utrolig glade for.

Men for nu at holde os til det med lydkortet, jeg vil nok anbefale min. et
SB Audigy, og har du råd kan du ligeså godt købe et Audigy 2, de skulle
vidst være i handlen nu, og have en del forbedringer iforhold til de
originale kort (selvom jeg nu har svært ved at se hvad de kan gøre bedere)

/Mvh

Bo Jensen