Overvejer at skifte til ADSL. Tele2.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-11-02 17:23

Jeg har p.t. Tiscali, gammeldags modem.
Jeg bor i en lille by, så der er intet alternativ til TDC.

Troede jeg. Fandt ud af at Tele2 kunne levere ADSL.
Ihvertfald oplyst via telefonen. Hvis man har mindre end ca. 6km til
centralen.

Jeg har for adskillige år siden været kunde hos TDC. Og har ikke lige
lyst til det igen.

Jeg har læst lidt i tidligere indlæg der var vedr. Tele2.
Indlægget "Tele2 - elendig service" tyder ikke alt for godt. Dog har jeg
ikke kunnet se de 2 første indlæg i tråden.

MEN: Der er vel INTET der er dårligere end Tiscali.?
Regninger der kommer dryssende med ujævne intervaller, E-mail der ikke
besvares. (egne erfaringer)
Og det jeg kun har læst mig til, tyder ikke på at andre oplever en bedre
kvalitet end jeg selv har set.

Derfor, når man ser på de positive og negative sider, hvordan falder
Tele2 så ud.?

Eller skal jeg (uha!) gå til TDC.?
Man ser jo alt for ofte problemer med bla. servere hos TDC. Så de har
vist heller ikke styr på tingene.

---
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 17:30

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> [...]
>
> Troede jeg. Fandt ud af at Tele2 kunne levere ADSL.
> Ihvertfald oplyst via telefonen. Hvis man har mindre end ca. 6km til

Ja tele2, dækker ligesom TDC hele landet.. Da de lejer sig ind på TDC´s
DSLAMS

> Derfor, når man ser på de positive og negative sider, hvordan falder
> Tele2 så ud.?

Jeg tror skam Tele2 er et ganske godt firma....

Det kan da godt være at deres medarbejdere lige skal trænes i ADSl support?
Men da vi var Tele2 kunde, var der skam ikke nogen problemer.. Skiftede dog
til TDC, for at få ADSL.. Havde spurtgt Tele2 om de ikke snart fik adsl...
Jo senere sagde de,, men gad ikke vente.. Men nu er det jo altså kommet med
det

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-11-02 22:38

Hej

Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:

>Eller skal jeg (uha!) gå til TDC.?
>Man ser jo alt for ofte problemer med bla. servere hos TDC. Så de har
>vist heller ikke styr på tingene.

Yderligere en mulighed kunne være at vente et par måneder, Cybercity
siger at de forventet at være landsdækkende fra nytår.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 22:42

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> Yderligere en mulighed kunne være at vente et par måneder, Cybercity
> siger at de forventet at være landsdækkende fra nytår.

Men de siger desuden at de ikke vil tilbyde ADSL til private mere.. så vidt
jeg husker.. Eller ivertfald reklamere med det

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 03-11-02 14:12

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in

> Men de siger desuden at de ikke vil tilbyde ADSL til private mere.. så
> vidt jeg husker.. Eller ivertfald reklamere med det

Cybercity vil fortsat levere ADSL til private, men vil ikke bruge så mange
marketingskroner på det segment mere. Det har naturligvis ikke nogen
indflydelse på service, driftssikkerhed osv osv.

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Listen

Dato : 03-11-02 18:19

> Cybercity vil fortsat levere ADSL til private, men vil ikke bruge så mange
> marketingskroner på det segment mere. Det har naturligvis ikke nogen
> indflydelse på service, driftssikkerhed osv osv.

Puha !!!

Den bedste reklame er vel egentlig mund til mund metoden. Hvis du levere et
godt produkt så skal det nok blive fortalt og hørt.

Hilsen
Kim

Fra : Lars P. Magnussen

Dato : 04-11-02 08:42

> Derfor, når man ser på de positive og negative sider, hvordan falder
> Tele2 så ud.?

Tja, det ved jeg ikke endnu. Sendte en bestilling den 22.09.2002 og har godt
nok fået besked vedr. overgang af fastnet, vedlagt CD mv. til Get2net, hvad
den så skal bruges til? Jeg har en udmærket ISDN2 forbindelse hos UNI2.
Men har pt. ikke endnu fået en bekræftelse på det væsentlige: Nemlig om jeg
kan få ADSL (bor i Søborg, så det skulle vel være muligt) eller hvor lang
leveringstiden såån ca. er ...

Mvh
Lars P. Magnussen

Fra : "-

Dato : 07-11-02 13:46

Hi Lars P. Magnussen,

On Mon, 4 Nov 2002 08:42:03 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "Re: Overvejer at skifte til ADSL.
Tele2.?" something that looked like this:

> [...]
>kan få ADSL (bor i Søborg, så det skulle vel være muligt) eller hvor lang

Tjaah ... de to jeg kender i Søborg er hos Tiscali og TDC OnCable ... så
det kan jeg ikke svare på ...

--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

Come see! My brand new site is now online!
http://www.metalbunny.net

Fra : Henning Larsen

Dato : 12-11-02 14:39

"Lars P. Magnussen" <lpm@magnatek.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> kan få ADSL (bor i Søborg, så det skulle vel være muligt) eller hvor lang

Jeg bestilte Tele2 adsl 21-8-2002 og har fået det i dag 12-11-2002.

Henning Larsen