Prøver igen:Problemer med momentvis frysni~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-11-02 15:38

Hej,
Jeg har (pludselig fået) problemer med momentvis frysning af mus. Jeg har
prøvet at slutte til via PS/2 og USB og har også prøvet at slutte min gamle
(og for lille) mus til. Samme problemer. Der kommer så også meddelelser der
siger "Der er problemer med USB-enheden. Den kunne ikke genkendes" Nogle
sekunder efter virker musen så igen. Det stik på computeren hvor man sætter
musen til sidder lidt løst, kan det være roden til problemet. Jeg har ingen
problemer med tastaturet. Kan nogen hjælpe?
UPDATE: Da jeg tog lydkortet ud blev der lidt længere mellem frysningerne,
forekommer
dog stadigvæk.
System:
Windows XP
256mb DDR Ram
GeForce 4 4200Ti
Soundblaster Live Skodlydkort

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Leony

Dato : 02-11-02 16:49

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> (og for lille) mus til. Samme problemer. Der kommer så også meddelelser
der
> siger "Der er problemer med USB-enheden. Den kunne ikke genkendes" Nogle
> sekunder efter virker musen så igen.

Har du prøvet at kigge i enhedshåndteringen om der er et udråbstegn ed for
musen eller står der at den virker godt nok.
Måske skal du opdatere nogle drivere til dit bundkort, måske usbdriveren.
Måske har du en irq-konflikt.

> UPDATE: Da jeg tog lydkortet ud blev der lidt længere mellem frysningerne,
> forekommer dog stadigvæk.

Måske en driverkonflikt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-11-02 20:27

> [...]
> musen eller står der at den virker godt nok.
> Måske skal du opdatere nogle drivere til dit bundkort, måske usbdriveren.

Har fundet ud af det min Intelimouse Explorer mus er defekt.

mvh,
Rasmus Bertelsen