Webkamera-Gode råd?
Fra : Nicolai

Dato : 02-11-02 14:02

Hejsa! Jeg går og tænker på at købe "webkamera".
Hvor finder jeg bedst billedkval. i forhold til pris.(400-600kr.) Hvad skal
jeg vælge, være opmærksom på. Har i nogen gode råd?

Fra : Leony

Dato : 02-11-02 15:11

"Nicolai" <nic.pernille@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg bedst billedkval. i forhold til pris.(400-600kr.)

Philips toucam pro skulle være et glimrende kamera (675 kr på edbpriser).

> Har i nogen gode råd?

Læs anmeldelser/tests.
Du kan starte på www.edbpriser.dk her kan du læse hvad brugere synes om
deres kamera.
Hvis du ser et kamera som får god omtale så prøv om du kan finde flere
anmeldelser af det vha Google.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/