Mangler et drev.....
Fra : Brian

Dato : 02-11-02 13:23

Hej derude........

Jeg har haft en virus på min computer som jeg så har prøvet at fjerne men
dette lykkedes ikke så den fik en formatering som jeg har gjordt det så
mange gange før, men denne gang har jeg mistet en del harddisk plads, for
jeg havde delt min harddisk op i to drev et på 2,3GB og et andet på 1GB men
efter jeg formateret har jeg kun et drev på 2,3 GB. Den viser godt nok i
starten når jeg rebooter at det er 3,2GB men de er der bare ikke når jeg
kommer ind i windows eller dos.

Hvordan får jeg mit drev tilbage for der er en masse ting som jeg godt kunne
tænke mig at få tilbage. ??????

MVH

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-11-02 13:40

"Brian" <BVI@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

jeg
> kommer ind i windows eller dos.
>
> Hvordan får jeg mit drev tilbage for der er en masse ting som jeg godt

Hvad var der galt med det svar du fik i går?

- Martin

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 03-11-02 16:07

On Sat, 2 Nov 2002 13:39:34 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

>Hvad var der galt med det svar du fik i går?

Umiddelbart sikkert ikke så meget, men han bruger Tele DK, og kan
derfor ikke se svarene pt.
--
Svend Olaf

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-11-02 00:45

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Umiddelbart sikkert ikke så meget, men han bruger Tele DK, og kan
> derfor ikke se svarene pt.

Hmmm. Godt man valgte Cybercity.

- Martin