FUT?
Fra : Allan Vebel

Dato : 24-12-00 01:24

Jeg ved godt at det ikke hører til her, men mit sidste indlæg, hvor jeg
satte FUT, blev bare ikke futtet nogen steder hen.

Jeg undrer mig bare over hvorfor. Er der andre der har oplevet det samme?
Jeg bruger OE5, vælger alle brevhoveder og skriver gruppen i feltet
"Opfølgning til:", men intet sker.

--
Allan Vebel
allan@vebel.dk

Fra : KeZZe

Dato : 24-12-00 13:22

> Jeg undrer mig bare over hvorfor. Er der andre der har oplevet det samme?
> Jeg bruger OE5, vælger alle brevhoveder og skriver gruppen i feltet
> "Opfølgning til:", men intet sker.

Forkert gruppe, så derfor FUT til

*lol*
Så kan vi se, om det virker i OE 5.5...