Tilbehør til laptop.
Fra : John

Dato : 01-11-02 22:36

Hej venner.

Jeg søger med lys og lygte et pcmcia-kort, hvor der som udgang er infarød
overførelse, til f.x. min mobil telefon.

Findes kortet, hvis det gør hvor kan jeg købe det?

MVH
John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 22:56

"John" <johndk@tiscali.de> wrote in message
> Hej venner.

Hej hej

> Jeg søger med lys og lygte et pcmcia-kort, hvor der som udgang er infarød
> overførelse, til f.x. min mobil telefon.
>
> Findes kortet, hvis det gør hvor kan jeg købe det?

Er det ikke lidt meget at ofre en PCMCIA port for et infrarødt øje, istedet
for noget mere fornuftigt?

Efter ved lige at søge lidt på google, ser det ud til at der er rigtig mange
til USB.. Altså en infrarød modtager til USB porten.. Desværre ser det ud
til at de som standart koster 700 kroner

Ser dog ud til at man kan få en sådan lille smart dims her, lidt billigere:

http://www.partman.se/goto.asp?id=2857

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-11-02 11:54

> [...]
ud
> til at de som standart koster 700 kroner

Synes jeg så et hos thansen til nogle få hundrede - men måske er det
bare min hukomelse det er galt med.

/A