Er Orange newsserver lukket...
Fra : Frank

Dato : 01-11-02 18:59

Hej NG

Ved nogen her om Orange's newsserver er stoppet ?
Jeg har prøvet deres hjemmeside, men kan ikke finde
noget.

Meget gerne et evt. link.

Mvh/Frank

Fra : UlleDulle

Dato : 01-11-02 20:22

Den er midlertidigt nede men forventes oppe igen i løbet af næste uge.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 20:26

"UlleDulle" <ufc@FJERNMIGsol.dk> wrote in message
> Den er midlertidigt nede men forventes oppe igen i løbet af næste uge.

Øhh okay, men har den ikke været lukket i ca. 1 års tid?

Fra : Henrik

Dato : 02-11-02 21:24

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "UlleDulle" <ufc@FJERNMIGsol.dk> wrote in message
> >

> Øhh okay, men har den ikke været lukket i ca. 1 års tid?

Nej, den har ikke været lukket ned.

Henrik

Fra : UlleDulle

Dato : 03-11-02 17:22

Nej, den har kørt fint i meget lang tid, men pga. hardwarefejl er den
nede indtil en anden server er gjort køreklar.

Fra : Frank

Dato : 03-11-02 20:13

Tak for svarene...

Mvh/Frank