Spørgsmål til HP Officejet d125xi (d serie~
Fra : Usage

Dato : 01-11-02 18:27

Hej,

Jeg har netop fået denne printer. I specifikationerne står der at den
printer 17/12 sider min (sorf/farve) - den udskriver kun ca 2-3 sider i min
i sort ved alm tekst. Er der nogen der ved hvorfor den gør det?

mvh.

Kenneth Poulsen

Fra : Martin Østerberg

Dato : 01-11-02 18:37

On Fri, 1 Nov 2002 18:26:58 +0100 skrev "Usage" <kennethFJERN@usage.biz> .

> [...]
>printer 17/12 sider min (sorf/farve) - den udskriver kun ca 2-3 sider i min
>i sort ved alm tekst. Er der nogen der ved hvorfor den gør det?

Har intet konkret kendskab til din printer...men en farveprinter kan skrive i
'sort' ved at bruge alle 3 farver....prøv at kigge om din driver til printeren
kan tvinges til kun at bruge den sorte patron.

VH Martin (der også har haft sit hür med HP printere)

Fra : Usage

Dato : 01-11-02 18:45

> [...]
printeren
> kan tvinges til kun at bruge den sorte patron.
>
> VH Martin (der også har haft sit hür med HP printere)

Der er 6 patroner i min printer. 4 til foto, og 1 sort samt en multi. Tror
den selv finder ud af det

Fra : Martin Østerberg

Dato : 01-11-02 19:01

On Fri, 1 Nov 2002 18:45:17 +0100 skrev "Usage" <kennethFJERN@usage.biz> .

>Der er 6 patroner i min printer. 4 til foto, og 1 sort samt en multi. Tror
>den selv finder ud af det

Hvis den selv finder ud af det...hvorfor så spilde vores tid på det ?

Martin

Fra : Usage

Dato : 01-11-02 19:15

Tror

> Hvis den selv finder ud af det...hvorfor så spilde vores tid på det ?
>
> Martin

Det var ikke farven jeg spurgte til, men hastigheden. Den er 1/10 langsomere
end oplyst på spec.

Fra : Esben

Dato : 01-11-02 18:59

"Usage" <kennethFJERN@usage.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
i min
> i sort ved alm tekst. Er der nogen der ved hvorfor den gør det?

Er det i bedste eller laveste udskriftskvalitet?

--
Esben

Fra : Usage

Dato : 01-11-02 18:58

> Er det i bedste eller laveste udskriftskvalitet?
>
> --
> Esben

Normal