En der kan SolidWorks ?
Fra : st

Dato : 01-11-02 17:32

Er der en herinde der er rigtig god til SolidWorks 2001 ?

TS

Fra : Michael Holm

Dato : 03-11-02 02:41

Jeg kan godt. Jeg er ikke professionel, men kan godt bruge programmet.

junk@gizwiz.dk

--Michael

Fra : BERPO

Dato : 04-11-02 11:41

Tja - jeg mener også jeg er en rimelig habil SW bruger....men det kommer da
selvfølgelig an på hvad du søger?

BERPO

Fra : st

Dato : 04-11-02 20:50

> Tja - jeg mener også jeg er en rimelig habil SW bruger....men det kommer
da
> selvfølgelig an på hvad du søger?
>
> BERPO

Jeg har en 3D tegning jeg gerne vil have vist sammen med - set forfra-
frasiden o.s.v. på samme stykke papir.

Hvordan gør man det nemmest, og er der noget med målestok o.s.v..

ST

Fra : BERPO

Dato : 06-11-02 08:28

Hej

1) I drawing skal du indsætte et "Named view" (tryk på knappen named view)
2) I menulinien vælges "Window" og dernæst det vindue der indeholder din
part.
3) Tryk på den allerøverste linie i featuretræet een gang - og der switches
nu automatisk tilbage til din drawing.
4) Placér billedet på din drawing - vælg evt ude til venste hvilken
afbildning du vil have ind (isometris, dimetrisk etc. eller et view du selv
har defineret....) - lav det evt. shaded hvis du bruger SW2001+

mvh BERPO