Binære grupper og Tiscali
Fra : Eske

Dato : 01-11-02 16:05

Troede stofas binære var dårlige - så så jeg Tiscalis! Gudfaderbevares,
sjældent har jeg set så dårlig completeness! Der er NUL filer complete i
Newsbin på alle filer over 1 mb! WTF??

Fra : Henning

Dato : 01-11-02 17:06

On Fri, 1 Nov 2002 16:04:58 +0100, "Eske"
<blackout_postbox@hotmail.com> wrote:

>Troede stofas binære var dårlige - så så jeg Tiscalis! Gudfaderbevares,
>sjældent har jeg set så dårlig completeness! Der er NUL filer complete i
>Newsbin på alle filer over 1 mb! WTF??

Jeg gik til TDC for en måned siden (firma-linie), og havde indtil da
haft Tiscali. Jeg har aldrig oplevet problemer med deres binære news.
Der er to news-servere; en "almindelig" og så en hvor der kun er
danske gruppe på. På den sidstnævnte gemmes bl.a. musikindlæg ca. EN
MÅNED tilbage! Mon ikke du skulle prøve den i stedet (jeg husker ikke
navnet.)

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Eske

Dato : 01-11-02 17:07

Det lyder da lækkert! Ærgerligt du ikke kan huske navnet, for der står kun
nævnt en newsserver i mine tiscali-papirer...Er der andre?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-11-02 17:28

Hej Henning, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Der er to news-servere; en "almindelig" og så en hvor der kun er
> danske gruppe på.

Plus de interne.

> På den sidstnævnte gemmes bl.a. musikindlæg ca. EN MÅNED tilbage!

Og indlæg i tekstgrupper op mod en tre år.

> Mon ikke du skulle prøve den i stedet (jeg husker ikke navnet.)

dknews.tiscali.sk

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Eske

Dato : 01-11-02 18:09

> dknews.tiscali.sk

Hmmm jeg har lidt problemer med den: jeg kan godt hente grupper fra den, men
ingen posts....

Er der forresten flere nyhedsgrupper inden for tiscali?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 01-11-02 21:28

Hej Eske, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hmmm jeg har lidt problemer med den: jeg kan godt hente grupper
> fra den, men ingen posts....

Dét var underligt... (Jeg forudsætter, at du er opkoblet hos dem, mens
du prøver).
Du sætter den blot op præcis som news.worldonline.dk - bortset fra
newsservernavnet, forstås.

> Er der forresten flere nyhedsgrupper inden for tiscali?

Ja da, men de hedder af praktiske grunde worldonline.dk.*
Du kan fx se dem her <http://rudi.nerd.dk/grupper.htm>

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : "-

Dato : 07-11-02 13:41

Hi Rudi Stegen,

On Fri, 01 Nov 2002 21:28:26 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "Re: Binære grupper og Tiscali"
something that looked like this:

>Du sætter den blot op præcis som news.worldonline.dk - bortset fra
>newsservernavnet, forstås.

Den hedder godtnok news.tiscali.dk for de nye kunder ... ender vistnok
samme sted i sidste ende, men min trace siger ikke noget om det...

--
Rene Brehmer
System developer in the making...

This message was written on 100% recycled spam.

Come see! My brand new site is now online!
http://www.metalbunny.net

Fra : Henning

Dato : 07-11-02 14:40

On Thu, 07 Nov 2002 13:41:19 +0100, "-<[ Rene Brehmer ]>-"
<metalbunny@metalbunny.net> wrote:

> [...]
>
>Den hedder godtnok news.tiscali.dk for de nye kunder ... ender vistnok
>samme sted i sidste ende, men min trace siger ikke noget om det...

Brug evt. dknews.tiscali.dk for de danske grupper

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-11-02 18:31

Hej -<[ Rene Brehmer ]>-, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Den hedder godtnok news.tiscali.dk for de nye kunder

Jep, min fejl.

> ... ender vistnok samme sted i sidste ende

Ja, de peger på samme server. Men formelt er det korrekt, man bør
skrive news.tiscali.dk. Om ikke for andet kunne det hænde, at det ældre
navn ryger ud engang.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : "-

Dato : 07-11-02 13:40

Hi Eske,

On Fri, 1 Nov 2002 16:04:58 +0100, you wrote in
dk.edb.internet.udbydere.xdsl about "Binære grupper og Tiscali" something
that looked like this:

>Troede stofas binære var dårlige - så så jeg Tiscalis! Gudfaderbevares,
>sjældent har jeg set så dårlig completeness! Der er NUL filer complete i
>Newsbin på alle filer over 1 mb! WTF??

Ingen problemer her ... nogensinde ... hvis headeren er der, er body'et
der også ...

Tiscali's mål er min. 14 dage i dk.binaer.*, og min. 5 dage i de
alt.binaries.* de har ... resten er vist lidt flydende ...

(tallene er fra foråret)