Forssvunden hardisk ????
Fra : Brian

Dato : 01-11-02 15:22

Hej derude.........

Jeg har lige haft virus på min computer som jeg så har prøvet at fjerne men
det ville ikke rigtig lykkes så jeg valgte at formatere min harddisk som jeg
har prøvet så mange gange før, men denne gang forsvandt mit ene drev på
hardisken. Jeg har nemlig delt min hardisk op i to drev, et på 1GB og et
andet på 2.3GB. Men efter jeg har formateret min hardisk så er det ene drev
på 1GB forsvundet lidt ærgeligt for der var nemlig en masse ting som jeg
godt kunne tænke mig at få fat i igen. Når jeg rebooter mit system så viser
den godt nok i starten at der er 3.2GB men ikke når jeg så er kommet ind i
windows ???

Hvad kan jeg gøre for at få mit drev tilbage ?????

mvh Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-11-02 17:45

"Brian" <bvi@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

ind i
> windows ???
>
> Hvad kan jeg gøre for at få mit drev tilbage ?????

Du kan evt. få fat i partition magic... Så kan du se om partitionen er
helt væk eller bare gemt. Der er desuden andre værktøjer til at genskabe
en slettet partion. En søgning på google kan fortælle mange ting.

- Martin