Symtomer på kviksølvforgiftning
Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-11-02 14:33

http://www.kviksoelv-fri.dk/klassiske_symptomer.htm er listet symptomer
på kviksølgforgiftning, men vil en forgiftet have alle symptomer, eller kun
nogle af dem?

Fra : Henning Lund

Dato : 01-11-02 17:33

Ivar Madsen skrev:
> På http://www.kviksoelv-fri.dk/klassiske_symptomer.htm er listet
> symptomer på kviksølgforgiftning, men vil en forgiftet have alle
> symptomer, eller kun nogle af dem?

Hva er den af Ivar, har du slugt et termometer?
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-11-02 02:15

Henning Lund skrev den Friday 01 November 2002 17:33 i dk.helbred:

> Hva er den af Ivar, har du slugt et termometer?

Det mener jeg ikke at have skrevet noget sted.

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-02 00:06

"Ivar Madsen" <news-23-08-02@milli.dk> skrev i en meddelelse

> Det mener jeg ikke at have skrevet noget sted.

Var det den historie om humoren der udeblev?

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-02 00:11

> På http://www.kviksoelv-fri.dk/klassiske_symptomer.htm er listet symptomer
> på kviksølgforgiftning, men vil en forgiftet have alle symptomer, eller
kun
> nogle af dem?

Med alle de symptomer de skriver her, har de faktisk dækket sig ind til at
ramme hele den danske befolkning, stort set. Hvem har ikke i ny og næ, en af
disse symptomer, af en eller anden årsag.

Jeg har selv kviksølvsforgiftning efter et godt måltid, da en oppustet mave
er symptom på dette.