MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explorer minimere vinduer ved opstart
Fra : Allan Mogensen

Dato : 01-11-02 13:29

Hej i gruppen.
Så skete det igen. Explorer minimere vinduerne på nettet ved opstart+surf
til andre sider. Jeg har prøvet det engang før, men problemet forsvandt
først efter en geninstallation. Jeg har prøvet tricket med at finde det
lille vindue ude på skrivebordet og herefter trække det stort, men det
hjælper ikke. Der sker det samme igen næste gang jeg starter Explorer op.
Jeg bruger så løsningen med at højreklikke nede i linien og vælge maksimer,
men det er r..træls.

O/S: WinXP Pro SP1

Håber på hjælp.

Allan Mogensen

Fra : Klaus

Dato : 03-11-02 19:46

jeg har samme problem. Er der virkelig ingen løsning på det?