Én er jo så glad ved fla'fisk...
Fra : Shsj

Dato : 01-11-02 10:02

....er der nogen her der har nogle gode erfaringer med at fiske (og fange)
fladfisk omkring Kbh. (uden båd). Jeg fik pludseligt en ustyrlig lyst til at
uddele et par flade ... og hvis de så ku' være hjemmefangede, ville det jo
være dejligt.

VH.
Shsj:)

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 01-11-02 12:15

"Shsj" <Shsj@Streamweb.dk> wrote in message
> [...]
at
> uddele et par flade ... og hvis de så ku' være hjemmefangede, ville det jo

Der skulle være gode muligheder på nordsiden af Refshaleøen (ved
vindmøllerne). Der er 5-6 meter vand tæt på land og sandbund.

Fra : Shsj

Dato : 05-11-02 15:57

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> wrote in message

> "Shsj" <Shsj@Streamweb.dk> wrote in message
> at
>
> Der skulle være gode muligheder på nordsiden af Refshaleøen (ved
> vindmøllerne). Der er 5-6 meter vand tæt på land og sandbund.

Tak skal du ha', der tager jeg ud i morgen. Jeg skal nok følge op hvis det
gav pote.

Shsj

Fra : Shsj

Dato : 08-11-02 18:25

>"Shsj" <Shsj@Streamweb.dk> wrote in message

>klip<...gode erfaringer med at fiske (og fange) fladfisk omkring Kbh
???>klip<

>"Shsj" <Shsj@Streamweb.dk> wrote in message

> Tak skal du ha', der tager jeg ud i morgen. Jeg skal nok følge op hvis det
> gav pote.
>
> Shsj

....og det gjorde det ikke...

VH
Shsj
http://www.streamweb.dk/pikekillers/

Fra : werner larsen

Dato : 03-11-02 15:20

> [...]
at
> uddele et par flade ... og hvis de så ku' være hjemmefangede, ville det jo

Her er nogle steder.
færgehavn. nord. Dragør havn. Avedøre holme. Kastrup havn. møllerne bag B&W.
prøvestenen.
Skovshoved havn (Knud Rasmussen). Strandmøllekroen. tippen (nordhavnen).
Toborghavn.
men ellers gå ind og se her http://www.lystfiskerforum.dk/ der kan du se
flere fiskepladser
så god tur. knæk og bræk!
hilsen werner

Fra : Shsj

Dato : 05-11-02 15:59

"werner larsen" <familien-larsen@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
B&W.
> prøvestenen.
> Skovshoved havn (Knud Rasmussen). Strandmøllekroen. tippen (nordhavnen).

Tak. ...god hjemmeside.

VH
Shsj