Logitech Cordless Desktop® Optical
Fra : Lars Beck

Dato : 01-11-02 08:47

Vi overvejer at købe subj. til kontoret. Vi benytter idag trådløst
tastatur/mus fra Amitech, men det er noget l....
Tastaturet "springer" bogstaver over. Er der nogle der har erfaring med
subj. Logitech skulle jo være super kvalitet.

Lars

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 01-11-02 08:58

"Lars Beck" <Lars.Beck@REMOVEdankemi.dk> skrev

> [...]
med
> subj. Logitech skulle jo være super kvalitet.

For lige at være helt sikker: Det er sådan ét, jeg i det følgende
udtaler mig om:
http://www.gamereactor.net/DATABASE_BILLEDER/Thor_Logitech01.gif

Mine erfaringer med tastaturet er blandede. Den trådløse side af sagen
er perfekt - ingen vrøvl og periodiske udfald, men rent mekanisk er
tastaturet noget bras. Nogle af tasterne går trægt når man skriver på
det, og hvis man holde en taste nede knager og brager det. Tastaturet
ligger efter min mening langt under vanlig Logitech standard. Om den nye
2002 udgave er bedre, ved jeg ikke men tilsyneladende er der ikke den
store forskel på de to tastaturer.

mvh
Peter

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-11-02 10:14

"Lars Beck" <Lars.Beck@REMOVEdankemi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tastaturet "springer" bogstaver over. Er der nogle der har erfaring med
> subj. Logitech skulle jo være super kvalitet.

Hej
Jeg har kørt med et sådan sæt i 7 md og det virker perfekt,
det har nogle behagelige taster OG det knager ikke som Chuke beskriver.
Flere af dem jeg kender bruger også dette sæt fra Logitech og er meget
tilfredse med det.

Kurt

Fra : R.S.

Dato : 01-11-02 11:16

Kurt Lund wrote:
> [...]
> det har nogle behagelige taster OG det knager ikke som Chuke
> beskriver. Flere af dem jeg kender bruger også dette sæt fra Logitech

Helt enig med Kurt. Vi har tre af de sæt og alle har nu kørt uden nogen
problemer i snart 1 år brugt 8 timer dagligt med mus på hvidt papir om
natten holder batterier i den ca. 3 mdr. Kun ros fra os tre brugere.

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 01-11-02 12:07

"R.S." <roschNOSPAM@pc.dk> skrev

> [...]
> problemer i snart 1 år brugt 8 timer dagligt med mus på hvidt papir om
> natten holder batterier i den ca. 3 mdr. Kun ros fra os tre brugere.

Hmm... Lyder som om jeg burde have brokket mig over mit... Jeg fik det
umiddelbart efter det blev introduceret, så muligvis er det derfor mit
har nogle "børnesygdomme".

mvh
Peter

Fra : Jens

Dato : 01-11-02 13:34

>umiddelbart efter det blev introduceret, så muligvis er >>det derfor mit

Havde forudbestilt sidste år ved www.shg.dk og der har aldrig været
problemer med det. Så et år uden problemer må tyde på et ok tastatur.
Chuke må have været uheldig.
Har lige købt 2002 versionen til en bekendt og jeg må sige at musen er en
del bedre til spil end min 1 år gamle mus. Dette skyldes at den nye mus er
en dual optic mouse.

/Jensen.

Fra : Madsen

Dato : 01-11-02 13:36

Chuke Mimergolf skrev:

> Hmm... Lyder som om jeg burde have brokket mig over mit... Jeg fik
> det umiddelbart efter det blev introduceret, så muligvis er det
> derfor mit har nogle "børnesygdomme".

Mit er også købt lige da det kom frem og det knager også i tasterne.
Det gør nu ikke mig noget, for når man bare sidder og skriver normalt
så knager det ikke, men hvis jeg f.eks. sidder med programmer hvor
taster skal holdes nede, så kan det godt irritere lidt. Bortset fra det
så er jeg glad for tastaturet. Det er behageligt at skrive på fordi at
det er så lavt som det er.

Madsen.