Underlig opførsel ved madskålen
Fra : Torben Hovmark

Dato : 01-11-02 06:22

Hej NG

Vi er blevet de glade ejere af en sød gråstribet sag på ca. 4 mdr. Men hun
har en underlig opførsel ved sin madskål. Når hun spiser, går hun og kradser
/ skraber rundt omkring skålene, som om hun vil flytte et eller andet.
Hvorfor gør hun det? Håber nogen kan hjælpe med at løse dette lille
mysterium for os!

Mvh
Torben

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 01-11-02 07:28

Hejsa Torben

det stammer fra vildkatten, når de er færdige med at spise og ikke har
spist op så gemmer de maden ved at skrabe jord over.

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Elwarth

Dato : 01-11-02 17:30

Hej Torben!

Jeg bliver nødt til at spørge, er du den Torben Hovmark, som vi har gået i
klasse med på seminariet?

Venligst
Dorthe Elwarth

Fra : Kate

Dato : 01-11-02 21:10

"Torben Hovmark" <hovmark@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> flytte et eller andet. Hvorfor gør hun det? Håber nogen kan hjælpe
> med at løse dette lille mysterium for os!

Hej Torben

Faktisk kunne jeg se forskel når min, nu afdøde kat, gjorde lige præcis
det. Hvis han skrabede forsigtigt var det noget han gerne ville gemme
til senere, hvis han skrabede voldsomt var der ofte ofså et udtryk af
væmmelse i hans ansigt og han havde kun lige nippet til maden, så
vidste jeg han prøvede at få det til at forsvinde
Af de 4 katte jeg har nu, har jeg aldrig set en eneste af dem prøve at
grave maden ned.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar