MS Windows
briani 27239
USB Flash RAM, Medion 64MB
Fra : Gyffe

Dato : 01-11-02 06:23

Jeg har en Medion USB Flash RAM ("UFR")
(Har Intranet og bruger flere forskellige Win styresystemer)

Når jeg tilslutter UFR og ser i Stifinder, så ser jeg følgende:

1) Under "Denne computer" vises UFR med et (delt) drev-ikon
og navnet er: "Ikke-permanent disk (n:)"
hvor "n" er det næste ledige drevbogstav på den PC jeg har sat URF i.

2) Under "Computere i nærheden" vises URF som et (delt) mappe-ikon
og navnet er: "nnnnnn"
hvor "n" er det navn jeg har givet drevet.

Spørgsmål
Jeg er lidt ked af mappe-ikonet, er det muligt at få vist et drev-ikon på
lokalnettet i Stifinder?

Er det muligt at give drevet et navn også under "Denne computer", og her
menes et navn som "følger med" UFR, uanset hvilke PC jeg sætter den i.

--
Gyffe
gyfaaafe@adslhome.dk