IOmega Ditto800 Streamer
Fra : Olsen

Dato : 01-11-02 02:11

Et lokalhistorisk arkiv har bedt kigge på deres IOmega Ditto800 Streamer som
ikke funker. Den sidder i en mindre computer med windows ME og forbundet til
en anden computer i samme rum. Selv om drevet sidder i computeren er det
ikke registreret nogen steder, ex i enhedshåndtering. Hvis jeg søger efter
ny hardware genkendes drevet heller ikke. Arkivet har hverken manual eller
cd-rom/disketter til installation.

Hvis I ligger inde med disse hører jeg gerne fra jer!

Da det er meget lidt de tager backup af (dokumenter og arkivregistreringer)
har jeg tænkt mig at foreslå dem en brænder som de så dagligt kunne brænde
en backup på. Andre forslag?

Hvis I har et godt link til lige netop IOmega Ditto800 Streamer hører jeg
gerne om det.

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Undskyld fut'en, men hvor hører spørgsmålet hjemme?