..vil i være så venlige.
Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 01-11-02 00:51

at tjekke denne side ud.

http://www.elevendanes.dk/premiere/

... og komme med kommentarer...........................

det er en temmelig grov flash- side jeg har lavet for mit arbejde,
og den skulle gerne være iorden når bestyrelsen og andre ser den første
gang.

så kom endelig med kritiske kommentarer.....

VH

Mike

Fra : Bo Dudek

Dato : 01-11-02 06:40

>http://www.elevendanes.dk/premiere/
>
>.. og komme med kommentarer...........................

1) det ville se fedt ud, hvis der var animerede sideskift

2) under '11 cases' er der ingen idé i, at logoerne kan blive større -
man kan alligevel ikke klikke på dem..

3) menuen i toppen hænger efter min mening for langt over
indholdsboxen - rent designmæssigt er det ikke kønt

4) ellers et flot site med fede flash ting (lækkert kort over
beliggenhed), som dog mangler det sidste grafiske lir ;)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : T. Andersen

Dato : 01-11-02 17:03

"Mike Ingvorsen" <mike@majkeinar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang.
>
> så kom endelig med kritiske kommentarer.....

Siden blev ikke fundet , så den er ok!

Fra : Incubus

Dato : 02-11-02 19:19

yup....den virker ganske simpelt ikke....

Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 03-11-02 10:32

.... sorry, den er blevet "rigtigt" uploaded til

www.elevendanes.dk

Kommentarer er stadig velkomne.

Mike

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-11-02 16:28

Mike Ingvorsen <mike@majkeinar.dk> wrote:

> ... sorry, den er blevet "rigtigt" uploaded til
>
> www.elevendanes.dk
>
> Kommentarer er stadig velkomne.

Der mangler en formail og en html version.

Men ellers pænt.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : -Martin S.-

Dato : 04-11-02 16:10

"Mike Ingvorsen" <mike@majkeinar.dk> skrev i en meddelelse
> at tjekke denne side ud.
>
> http://www.elevendanes.dk/

Ser rigtig fedt ud!

/Martin

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 05-11-02 09:53

> [...]

> gang.
>
> så kom endelig med kritiske kommentarer.....

Det er ikke fordi, siden er ringe eller noget, men du ville gerne have
kritik... Jeg synes personligt, at flere af animationerne går langsomt,
specielt under "referencer", hvor mængden af grafik ikke kan
retfærdiggøre hastigheden, dvs. det må være et bevidst valg? F.eks.
TIC's "bladforside" (?!) hakker stille ind (og ud). Er det med vilje
eller er grafikken et stort bitmap, der er skaleret meget ned?
Og logo'erne kan jeg ikke klikke på, kun tekstreferencen til højre.

Dybden: Med de flotte referencer og 11's historie vil jeg jo gerne vide
mere, men jeg kan ikke komme videre. Det er ikke fordi, jeg kræver at
kunne komme videre, men pointen er, at jeg først efter en del klikken er
rimelig vidende om, hvornår jeg ikke kan komme længere ind og få mere
information. Måske det kunne implementeres i designet?

PS: Jeg sidder på en mac og fik en mac-specifik side. Der kan sikkert
være afvigelser mellem versionerne. Jeg synes det er en fed side, og jeg
håber ikke, at ovenstående opfattes som andet end et - omend subjektivt,
så dog et - forsøg på at hjælpe
Poul Skovmand Thingholm