LG Cd-rw 8400B & cdrwin ?
Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-11-02 00:09

Nogen som har en LG cdrw 40x12x40 8400B ?

Når jeg brænder cue & bin med cdrwin v. 3.9b vil den ikke afslutte
brændingen og komme med ok, men sider bare fast når den har udført
Brændingen, så jeg er nød til at genstarte min pc for at få åbnet drevet
igen...
Brændingen er helt iorden... og der er ikke problemer med andre brænder
programmer.. ?

Så min spørgsmål er om der er andre som har samme brænder og om den virker
bedre end min sammen med cdrwin ?

Har postet samme Spørgsmål i dk.edb.hardware.derv.cd-rom uden held, ved godt
i vil sige at eksperterne er der, men dette er ikke et ekspert Spørgsmål,
jeg har bare brug for en bekræftelse på, om andre har samme problem.. det
ville være rart at vide om det er en hardware fejl eller en software fejl ik

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 01-11-02 22:37

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville være rart at vide om det er en hardware fejl eller en software fejl

Har du prøvet at brænde de filer med et andet program?
Jeg bruger selv fireburner og har ingen problemer. Jeg har prøvet det på 3
forskellige brændere og alle har kørt uden problemer.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-11-02 23:27

> Har du prøvet at brænde de filer med et andet program?
> Jeg bruger selv fireburner og har ingen problemer. Jeg har prøvet det på 3
> forskellige brændere og alle har kørt uden problemer.

Ja alt virker fint med Fireburner, neo og clonecd..
men kan best li cdrwin... Hjælp !