Kvalitets scanner - hvad kan anbefales?
Fra : Aagaard

Dato : 31-10-02 22:44

Jeg søger efter en rigtig god flatbed scanner. Kravet er høj kvalitet, da
scanningerne skal bruges i 4-farve tryksager. Opløsning 1200x2400 /
2400x4800 - ikke interpoleret. Hastighed betyder mindre, og diasscanning er
ikke aktuelt. Prisniveau op til kr. 4.000,-.
Har du erfaring med en scanner, du kan anbefale?

Mvh.
Aagaard
http://link4you.dk - En freeware portal

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-11-02 11:21

> [...]
er
> ikke aktuelt. Prisniveau op til kr. 4.000,-.

Skrappe krav til en scanner i det prisleje, vil jeg sige. Epson 2450 vil
være mit bedste bud.

mvh
Kim Jensen

Fra : Jesper Kryger