Tastatur ville ikke makke ret
Fra : Hellemor

Dato : 31-10-02 22:10

Hjælp!
Jeg har Logitech trådløst tastatur og mus. Der er bare det problem, at
tasterne ikke virker helt som de skal.
Hvis jeg f.eks. skal skrive et tysk ø, altså et o med to prikker over, hvor
man først trykker på tasten med prikkerne og derefter på o, så ser det sådan
her ud: ¨¨o

Ligeledes, hvis jeg skriver en mere moderne form af "een", så ser det sådan
ud: ´´en.

Jeg har købt et sæt tastatur og mus mere magen til, fordi jeg mente, at det
nok var en "mandagsmodel" jeg havde købt. Min plan var at sætte det nye til,
fordi jeg skal bruge de tegn nu, og så indlevere det gamle til reparation og
så have det som reserve bagefter.

Til min store forbløffelse, er det ikke kun det første tastatur, der
reagerer sådan, det andet tastatur gør det også.

Hvad skal jeg gøre?

Jeg troede, at Logitech trådløst var okay.......

mvh Helle

Fra : Wass Up

Dato : 31-10-02 22:46

"Hellemor" <hellemor@rudekuvert.dk> wrote in message

> Ligeledes, hvis jeg skriver en mere moderne form af "een", så ser det
sådan
> ud: ´´en.

Du har VIRUS. Skan din maskine

Fra : R.S.

Dato : 31-10-02 22:49

Hellemor wrote:
> [...]
> reagerer sådan, det andet tastatur gør det også.
>
> Hvad skal jeg gøre?
>
> Jeg troede, at Logitech trådløst var okay.......

Jeg har også sådan et sæt (det sorte) og havde samme problem, men efter
update af Itouch og mouseware forsvandt problemet.
Jeg bruger windows XP pro dk

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Hellemor

Dato : 03-11-02 17:43

Hej Bjarne

Tak for det gode råd. Det hjalp bare ikke!
Har du flere forslag??

mvh Helle

Fra : R.S.

Dato : 03-11-02 18:38

Hellemor wrote:
> Hej Bjarne
>
> Tak for det gode råd. Det hjalp bare ikke!
> Har du flere forslag??
>
> mvh Helle

Ikke umiddelbart, men har du via kontrolpanel/tastatur kontrolleret
indstillinger