Header-fejl
Fra : Nederbasse

Dato : 31-10-02 21:20

Hej i gruppen
jeg får denne fejl på en side der skal godkende en bruger der logger sig på
et forum:
HTTP-headerne skrives allerede til klientbrowseren. Ændringer af
HTTP-headers skal foretages, inden sideindholdet skrives

Her er det der skulle lave fejlen:
If request.form("save") = "on" then
gemme coolie o.s.v
Else
Response.Cookies("Brugere").expires = Date-1000 'Information slettes ved at
sætte "expires" 1000 dage tilbage, idet brugeren har valgt at slette
information
End If

Fejlen kommer kun hjemme på PWS med IE 6 SP1, på jobbet med IIS5 og IE 5.5
er der ingen fejl.
Hvad sker der ?
Lars

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-10-02 22:54

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> wrote
> [...]

> HTTP-headerne skrives allerede til klientbrowseren. Ændringer af
> HTTP-headers skal foretages, inden sideindholdet skrives

Det korte svar er:

<%
Response.Buffer = True
%>