Anbefaling af mus?
Fra : wamingo

Dato : 31-10-02 21:33

Jeg har haft den her 2knaps (uden scroll eller noget) MS mus i mindst 3 år,
så jeg har ikke den ringeste anelse om hvad der er nyt og godt og skidt lige
nu. Men en ting er sikkert og det er den her skod mus skal skiftes ud! :)

krav:
Jeg vil ikke have batteri, det Skal være ledning og knapperne må godt være
lidt store i det... Men ellers er jeg åben for alt...
Den skal bruges til alt fra 3d til spil...
Nogen anbefalinger? Helst noget jeg kan købe i de fysiske butikker...

Hvad med sådan noget optisk (?)(i stedet for kugle) mus, er det noget at
råbe hurra for? Er det lige så hurtigt opdaterende som kugle?

tak! :)

ps. jeg kom til at sende den her til hardware.stoej først ;) ... det var en
fejl... jeg forsøger ikke at spamme...

Fra : Henrik

Dato : 31-10-02 21:51

Hvis den ikke skal være ret dyr så se det her link
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767934 det er en
logitech uden kugle bare med HP logo og så i stålgrå og så til den lille
pris af 99 + lev.
Ps jeg bruger selv en sådan.

Henrik

Fra : Leony

Dato : 01-11-02 09:34

> [...]

> Den skal bruges til alt fra 3d til spil...
> Nogen anbefalinger? Helst noget jeg kan købe i de fysiske butikker...

Personligt ville jeg gå efter Logitech eller Microsoft.
Hvilken model det så skal være er et spørgsmål om personlig præference.
Disse 2 mærker fåes i alle de større butikker. Så der er mulighed for at
gramse på alle modellerne, hvilket jo er en klar fordel.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 01-11-02 11:59

> [...]
>
> Hvad med sådan noget optisk (?)(i stedet for kugle) mus, er det noget at
> råbe hurra for? Er det lige så hurtigt opdaterende som kugle?

Køb en optisk... du vil ikke fortryde det... Hvilken mærke og model er lidt
mere svært at give et bud på, jeg synes selv bedst om logitech, men du skal
næsten selv prøve at have nogle forskellige i hånden og så se hvad der
passer bedst til din hånd.

Hvis vil være fri for batteri og stadig være trådløs og optisk, så er den
nye logitech MX700 måske et forsøg værd, den kommer med en ladestation der
samtidigt virker som sender... Den er i hvert fald på min ønskeseddel