MS Windows
briani 27239
XP Home aktiveringen
Fra : TheDevil

Dato : 31-10-02 20:51

Hej NG. . .

Jeg har har købt en AMITECH computer, hvor de fleste programmer var
installeret. Der fulgte 3 Genindlæsnings CD'er med.
Jeg brugte disse Genindlæsnings CD'er, jeg skulle hverken skrive navn eller
licens kode etc. XP registrerer bruger "Ejer".

Hvorfor skal jeg ikke skrive navn samt licens kode, og jeg skal ikke
aktivere min XP version. . .Hmmmmmm ?

Nogen der kan give en forklaring. . . .

På forhånd TAK.

TheDevil

Fra : Asle Bjerva

Dato : 31-10-02 21:48

"TheDevil" <thedevil@mail.dk> skrev i melding
> [...]
> licens kode etc. XP registrerer bruger "Ejer".
>
> Hvorfor skal jeg ikke skrive navn samt licens kode, og jeg skal ikke

Samme er tilfelle med IBM's system recovery CD'er. De er kodet slik at de
ikke fungerer på andre maskiner enn de produsenten har låst de til. Det er
fullt ut i samsvar med Microsofts lisensieringsprogrammer (OEM).
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Henning

Dato : 01-11-02 00:11

>Hvorfor skal jeg ikke skrive navn samt licens kode, og jeg skal ikke
>aktivere min XP version. . .Hmmmmmm ?

I \i386-biblioteket ligger en tekst-fil, winnt.sif, som bruges til
unattended installation. Deri ligger oplysningerne.

Henning
hsb(at)image.dk