åbning af port 4661, 4662 og 4665
Fra : Esben Christensen

Dato : 31-10-02 19:45

Hej, er der nogen af jer som ved hvordan jeg kommer til at åbne for de
førnævnte porte? Jeg henter mange film og har hidtil brugt KaZaa, men vil nu
prøve at skifte til Edonkey. Denne kræver dog at jeg har åbnet for portene.
Jeg har forsøgt at rode lidt med den firewall som er med i XP, men jeg ka it
hit u at det..
På forhånd tak.
Esben
Ps. Jeg har ingen router

Fra : Michael Barrett

Dato : 01-11-02 07:20

Hej Esben

Esben Christensen wrote:
> Hej, er der nogen af jer som ved hvordan jeg kommer til at åbne for de
> førnævnte porte? [...] Jeg har forsøgt at rode lidt med den firewall som
er med
> i XP, men jeg ka it hit u at det..
> Ps. Jeg har ingen router

Den indbyggede firewall i Windows XP er ikke særlig "fleksibel". Den
blokerer som standard det meste udefra-initieret trafik. Du er nok derfor
nødt til at finde en anden personlig firewall som f.eks. Tiny Personal
Firewall, ZoneAlarm (Pro) eller Norton Personal Firewall. I disse er det
muligt at åbne de relevante porte.

--
Michael Barrett

Fra : Jonas Borg

Dato : 01-11-02 18:59

Bare skriv til mig.. så skal jeg nemt guide dig igemmen.. der er ikke så
svært...

Fra : mindyt

Dato : 16-02-03 20:33

"Jonas Borg" skrev d. 01-11-02 18:59 dette indlæg :
> Bare skriv til mig.. så skal jeg nemt guide dig igemmen.. der er ikke

> svært...
>
> Hej Jonas

Vil du hjælpe mig med at åbne porte 4661 ..62 og ..65 i speedstream 5781

du kan fange mig på ka@europe.lego.com eller kurtis@privat.dk

1000 tak på forhåmd

http://www.kandu.dk/