Et godt socket 370 bundkort
Fra : Martin Andersen

Dato : 31-10-02 19:49

Har I et bud på et godt og billigt socket 370 bundkort? Jeg spørger på vegne
af en kammerat.

Det må gerne kunne overclockes inde i BIOS. Og det skal understøtte
Tualatin, min. 5 pci, AGP 4x, min. 2 usb og 3 ram slots.

Ellers ville dette ikke være et godt bud? Acorp 6A815EPD ATX

står til 648 inde på edbpriser.dk (computer parts denmark), Understøtter det
Tualatin?

Synes det er billigt, og så er der jo mulighed for at sætte 2 Celeron
processorer på.

Tak på forhånd

Fra : o&u

Dato : 03-11-02 09:36

On Thu, 31 Oct 2002 18:49:11 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen@telia.com> wrote:

> [...]
>Tualatin?
>
>Synes det er billigt, og så er der jo mulighed for at sætte 2 Celeron

Ups ! Intel har forhindret dette. Celeron tualatin kan ikke køre dual.

Et af de bedste er soyo tisu. Det har intel 815ep chipset, som absolut
må foretrækkes for OC frem for via 694t.

www.databutikken.com

Med det chipset er der kun alternativer som asus tusl2-c (dyrt) og ecs
p6ipat (billigt men næppe til oc).

At hæve default core voltage:
http://www.blargoc.co.uk/guides/tualatinoc/index.shtml

og ledende lim købes hos Brinck Elektronik.

Husk at max. Vcore der kan anbefales over længere tid er 1.7-1.75
volt.

mvh

John