Knogleskintigrafi
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 31-10-02 18:46

Hej helbreds gruppe

Jeg har tidliger fortalt at jeg har store problemer med mit venstre knæ. For
et år siden fik jeg fortaget en kikkertundersøgelse, som ikke viste noget.
Jeg har stadig meget ondt, og har nu kontaktet min læge, for noget må der jo
være galt. I tirsdags var jeg så hos en speciel læge, som nu har sendt mig
til en knogleskintigrafi undersøgelse på sygehuset.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det forgår?

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : JSH

Dato : 01-11-02 06:11

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en knogleskintigrafi undersøgelse på sygehuset.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det forgår?

Du får en injektion med et svagt radioaktivt stof, hvorefter der
bliver scannet et billede af dine led, hvis der er sygdomsaktivitet
samles der en større mængde af stoffet og knoglerne kan ses
lysende, undersøgelsen er smertefri og ufarlig.
Jeg har prøvet turen på grund af en gigtlidelse.

Med venlig hilsen
JSH.

Fra : niels

Dato : 01-11-02 21:06

Kære Bolette

Her er en reference
http://www.hosp.dk/FHkliniskfysiolo.nsf/Kandokumenter/2CD04C0B07A68E6EC12568
2E004928C5

Hilsen Niels

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 03-11-02 22:14

Hej Niels

niels <nielsw@dadlnet.dk> skrev i en
> Her er en reference

http://www.hosp.dk/FHkliniskfysiolo.nsf/Kandokumenter/2CD04C0B07A68E6EC12568
> 2E004928C5

Siden vil ikke vises, den siger blot at siden ikke blev fundet?

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 03-11-02 23:27

Bolette Nielsen wrote:

http://www.hosp.dk/FHkliniskfysiolo.nsf/Kandokumenter/2CD04C0B07A68E6EC12568
2E004928C5

> Siden vil ikke vises, den siger blot at siden ikke blev fundet?

Hej Bolette
Bemærk du skal have hele linket med, så virker det.

-
Med venlig hilsen
Ebbe

Fra : JSH

Dato : 04-11-02 05:43

> Siden vil ikke vises, den siger blot at siden ikke blev fundet?
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette

Hej Bolette måske dette link er bedre http://www.kfa-rask.dk/knogleb.htm
ellers prøv
at søge på Gammakamera det er det man bruger til undersøgelsen.

Hilsen JSH

Fra : niels

Dato : 04-11-02 19:45

Kære Bolette
Det er fordi de link er så lange.
Gå ind på www.hosp.dk
Frederiksberg hospital
Klinisk fysiologisk/nuklearmedicinsk afdeling
Patientvejledninger
Knogleskintigrafi

hilsen Niels