CD-R til 1,90 stk
Fra : felix

Dato : 31-10-02 18:39

Jeg var i MediaMarkt idag med Mr. X og så at de havde brændbare CD-rommer på tilbud - 100
stk 800 Mb til ialt PLN 99,- hvilket udgør DKK 1,90 pr. stk. - er det dyrt?

Kan det købes billigere i Tyskland ?

Fra : IceKiller

Dato : 31-10-02 19:08

Det tror jeg ikke

Plejer at handle i ProMarkt
50 stk Platinium 40 speed til 14,99 euro (kurs på 7,6)
Giver det en pris på 2,28 kr pr. CD

Mike Hansen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 31-10-02 22:03

felix wrote:
> Jeg var i MediaMarkt idag med Mr. X og så at de havde brændbare
> CD-rommer på tilbud - 100 stk 800 Mb til ialt PLN 99,- hvilket udgør
> DKK 1,90 pr. stk. - er det dyrt?
>
> Kan det købes billigere i Tyskland ?

Uden at gøre mig selv til et matematisk geni,så giver det da vist 99 øre pr
skive.
Eller skal jeg have mine skolepenge tilbage?
Men billigt er det da

/sam

Fra : Henrik

Dato : 31-10-02 22:13

Ja hvor du skal henvende dig for at få skolepengene ved jeg ikke menjeg ved
da at kursen på PLN er ca 187 kr for 100pln så felix`s regnestykke er ikke
helt ved siden af

Henrik

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 01-11-02 08:55

Henrik wrote:
> Ja hvor du skal henvende dig for at få skolepengene ved jeg ikke
> menjeg ved da at kursen på PLN er ca 187 kr for 100pln så felix`s
> [...]

Doh :)
Havde da lige overset PLN.
sry :)
Men 800 Mb?
Er det ikke skodskiver?
De 800 Mb jeg har prøvet,har sq aldrig virket ordentligt

/sam

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 01-11-02 06:39

> [...]
pr
> skive.
> Eller skal jeg have mine skolepenge tilbage?

Der står PLN 99 - det er vist polske penge og ikke danske

mvh

Jens
-fjern PHP i min mailadresse hvis du vil skrive direkte til mig

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 01-11-02 14:23

> [...]
pr
> skive.
> Eller skal jeg have mine skolepenge tilbage?

Du skal have dine skolepenge tilbage!

PLN er polske zloty...... ;-D

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : Digit

Dato : 01-11-02 13:36

"felix" ræsonnerede, og skrev d. 31 okt 2002:

> Jeg var i MediaMarkt idag med Mr. X og så at de havde brændbare
> CD-rommer på tilbud - 100 stk 800 Mb til ialt PLN 99,- hvilket udgør
> DKK 1,90 pr. stk. - er det dyrt?

[OT]
Det var godtnok billigt.
Ved du om deres tyske site sender til Danmark? Jeg er jævnt dårlig til
tysk, så jeg opgav at finde betingelserne (eller noget lignende).

Er der forresten nogle herinde som har nogle links til tyske sites der
eks. sælger billige CD-R skiver og som sender til DK?

[/OT]

--
/Digit

»The enigma lies broken
Searching for those precious moments
Reaching for a higher of existence
Like a newborn migrant in the void«
Dimmu Borgir

Fra : Rasmus Lauridsen

Dato : 01-11-02 14:38

> [...]
> sites der
> eks. sælger billige CD-R skiver og som sender til DK?

De her skulle være ok at handle med

http://www.billigmedien.de/

Rasmus Lauridsen

Fra : Digit

Dato : 01-11-02 15:16

"Rasmus Lauridsen" ræsonnerede, og skrev d. 01 nov 2002:

> http://www.billigmedien.de/

Hejsa

Mange tak for linket. Dansk site... det var bestemt ik' så ringe endda ;)

Andre?

Fra : Henning Lund

Dato : 01-11-02 17:25

Digit skrev:

> Andre?

http://www.nierle.de/ plejer at være billigere , betales via
bankoverførsel ( til dansk konto), de sender hurtigt.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Digit

Dato : 01-11-02 17:39

"Henning Lund" ræsonnerede, og skrev d. 01 nov 2002:

> http://www.nierle.de/ plejer at være billigere , betales via
> bankoverførsel ( til dansk konto), de sender hurtigt.

Kanon. Tak for linket Henning.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 18:06

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote in message

> http://www.nierle.de/ plejer at være billigere , betales via
> bankoverførsel ( til dansk konto), de sender hurtigt.

Hmm mystisk.. er reglerne så ikke at de skal betale den danske afgift??

Fra : Digit

Dato : 01-11-02 18:16

"Bjarke Hansen" ræsonnerede, og skrev d. 01 nov 2002:

> Hmm mystisk.. er reglerne så ikke at de skal betale den danske afgift??

Jeg vil mene (uden dog at have en konkret henvisning) at det er butikkens
fysiske placering der er afgørende... det ville da være det eneste logiske.

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 01-11-02 22:30

felix <felix6@of[XXX]ir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aprpqp$b2a$1@sunsite.dk...
> [...]
på tilbud - 100
> stk 800 Mb til ialt PLN 99,- hvilket udgør DKK 1,90 pr. stk. - er det

Det lyder interresant. Kan du ikke lige skrive adressen eller evt. et link.
Hilsen
Erik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 02:10

"Erik M. Madsen" <e.madsen@mail.tele.dk> wrote in message

> Det lyder interresant. Kan du ikke lige skrive adressen eller evt. et
link.
> Hilsen

Søg på MediaMarkt på Google

Fra : Erik M. Madsen

Dato : 02-11-02 11:52

Hvor ligger MediaMarkt?
Hilsen
Erik

Fra : Jimme

Dato : 02-11-02 19:06

hvor ligger dette mediamarkt, og hvad er PLN?

Fra : IceKiller

Dato : 03-11-02 11:30

Den nærmeste jeg kender ligger i Flensborg i Tyskland.

Man kører over grænsen i Kruså by og følger den tyske motortrafikvej sydpå
( Den er tosporet - ligner en dansk motorvej ). Efter et stykke tid 3-8 min
afhænger af din hastighed, kommer der skilte med Fördepark og Citi(et eller
andet.
Følg disse skilte....

Mediamarkt ligger i Citi(et eller andet)

Promarkt ligger i Fördepark.

Begge steder er indkøbscentre.

IceKiller

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-11-02 09:57

"IceKiller" <icekiller@e-boks.dk> wrote in message
> Man kører over grænsen i Kruså by og følger den tyske motortrafikvej sydpå
> ( Den er tosporet - ligner en dansk motorvej ). Efter et stykke tid 3-8
min

Bundesstrasse 200.

> afhænger af din hastighed, kommer der skilte med Fördepark og Citi(et
eller

CittiPark

--
Med venlig hilsen/best regards