Alovera Tandpasta
Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-10-02 18:11

Hej NG.

Er der nogen der ved hvorman kan købe subj.?

Det er en speciel type tandpasta, der ikke indeholder slibemiddel
(alternativer?).

Klaus.

Fra : Jens Lønborg

Dato : 31-10-02 18:44

Klaus Petersen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvorman kan købe subj.?
>
> Det er en speciel type tandpasta, der ikke indeholder slibemiddel

Hej Klaus
Du kan købe det af mig.
Send en mail privat!
Jens

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 31-10-02 22:16

Hej,
du kan også købe det af mig. Jeg sælger en tube til 43 kr. Det er med 43 %
aloe vera effekt, hvis det siger dig noget. 100 ml. Skriv til mig på en
mail, så arrangerer vi det.

Trine

Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-11-02 01:16

hvad er dine priser jens?

Fra : ab

Dato : 03-11-02 10:26

Jeg købe tanpastaen til kr. 31,- + porto (og de er flere hvor de kommer
fra).

ab

Fra : 4200 Slagelse

Dato : 15-11-02 12:15