underligt legetøj :-)
Fra : Anne Green

Dato : 31-10-02 16:43

Det er ikke det nyligt indkøbte legetøj der altid er det bedst her i huset.
Et hårelastik eller en ravpluks er minds lige så sjove, i hvettfald når
man hedder Miss D . Snoren til persiennen er heller ik´ så ringe
endda. Men det at kurre hend over det ny lakerede gulv i jagten på en
eller anden fantasi-ting er nu det bedste
Katte er underlige

Fra : Marie-Louise

Dato : 31-10-02 18:21

Det er sjovt at du nævner hårelastikker! Mine har en enorm tiltrækningskraft
på kattene. De stjæler dem hver gang de kan komme til det, gennemgnasker
dem, og lægger dem i en af madskålene.... Mærkelige dyr!!

Marie-Louise

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-10-02 19:13

> [...]
> på kattene. De stjæler dem hver gang de kan komme til det, gennemgnasker
> dem, og lægger dem i en af madskålene.... Mærkelige dyr!!

mine ender altid i vandskålen............

Sanne

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 31-10-02 19:39

Sanne Schmidt skriver:

> tiltrækningskraft på kattene. De stjæler dem hver gang de kan komme til det,
> gennemgnasker
>

> mine ender altid i vandskålen............

Og her hos os kan man finde dem inde bagerst i kattehulen...nogle gange i
stakkevis!
Dorthe

Fra : Tina

Dato : 31-10-02 20:16

Hej Anne
Jeg kan bestemt nikke genkendende til både til det med hårelastikkerne og
persinnesnoren. Leo leger med elasikkerne, mens Leif "bare" gemmer dem i sin
kurv. Det ser også ganske sjovt ud når Leo bider fast i enden af
persiennesnoren og prøver på at stikke afsted med den, men den vil jo ikke
med.......han bliver dog ufortrødent ved med at prøve.
Leo og Leif skal jo på ferie hos mormor og morfar i en uges tid, så vi er
spændte på om de har nogen "pynteting" tilbage når terroristen Leo har været
på spil....Vi har dog pointeret at det er på eget ansvar, at de leger
feriekoloni for de 2 forkælede missekatter.
Mvh Tina

Fra : Anne Green

Dato : 31-10-02 23:32

Tina wrote:
> [...]
> på spil....Vi har dog pointeret at det er på eget ansvar, at de leger
> feriekoloni for de 2 forkælede missekatter.

Hi hi hi ja det er lige noget man skal tage med i betraktningen når man
siger ja til at være kattepasser.
Min mors blomster fik end til flere ture på gulvet mens hun passede Miss
D, men selvfølgelig kun om natten, så man stod op til et gulv fyldt med
jord. Dygtig mis