/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Mere hjælp til Inspiron 8000...
Fra : Kasper Meldgaard


Dato : 31-10-02 16:11

Tak for de mange svar !

Men desværre har det ikke løst mit problem... Jeg har rringet til dell og
oplyst mit Service Tag number, hvorefter de oplyser at de stadigvæk ikke har
en profil på denne computer, da den købt i USA. De skal bruge dette for at
udføre service. Jeg siger derfor og de så slet ikke kan hjælpe mig, hvilket
de siger de ikke kan...? Så nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre?? Jeg
kan jo stadigvæk selv bestille et nyt drev hjem fra dell, men er det til at
sætte i?? Kan man selv gøre det?? Eller skal man lade en af de mindre
PC-butikker reperere udskifte det? Og kan man generelt stole på deres
arbejde??

Venligst
Kasper

PS. forsat fra anden meddelse!



 
 
Henning (31-10-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 31-10-02 18:13

On Thu, 31 Oct 2002 16:10:32 +0100, "Kasper Meldgaard"
<kaspermeldgaard@hotmail.com> wrote:

>Tak for de mange svar !
Jeg har ikke fundet den oprindelige tråd?? Hvad går sagen ud på?
>
>Men desværre har det ikke løst mit problem... Jeg har rringet til dell og
>oplyst mit Service Tag number, hvorefter de oplyser at de stadigvæk ikke har
>en profil på denne computer, da den købt i USA. De skal bruge dette for at

Hvad er din service-tag? Kan det ikke findes på
http://support.dell.com/us/en/register.asp?redirect=yes (den
amerikanske side?).
Er maskinen i garanti? I så fald kan du pille det defekte drev(?) ud,
og finde et DP/N xxxxxx på det, det er reservedelsnummeret Dell skal
bruge.
Når teknikeren kommer, skal du have kvittering parat, for at kunne
dokumentere garantien.


Henning
hsb(at)image.dk

Dennis Vinther (03-11-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Vinther


Dato : 03-11-02 10:15

"Kasper Meldgaard" <kaspermeldgaard@hotmail.com> wrote in
news:3dc146ec$0$797$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

<snip>

> Så nu ved jeg ikke helt
> hvad jeg skal gøre?? Jeg kan jo stadigvæk selv bestille et nyt drev
> hjem fra dell, men er det til at sætte i?? Kan man selv gøre det??
> Eller skal man lade en af de mindre PC-butikker reperere udskifte det?
> Og kan man generelt stole på deres arbejde??

Det er _meget_ nemt at skifte! Der sidder een lille skrue (mærket C) som
holder drevet inde. Den skruer du ud/løs. Så trækker du i den "pal" som
er i bunden af drevet og trækker den ud - den er lavet så det er nemmere
at udføre næste trin som er at trække drevet ud.

Drevet er et modul på samme måde som batteriet og floppy.

Hvis du er i tvivl om du selv kan skifte det kan du jo forsøge dig før du
bestiller ;)


P.S.
Hvis du stadig har garanti på dyret vil jeg anbefale at du venter da jeg
ikke kan forestille mig at de, uden en masse brok, vil returnere dine
udgifter til det nye drev.
- Jeg går ud fra at du ikke har ON-SITE garanti? (eller hvad det nu
hedder)


Mvh
Dennis

--
Aalborg
Erstat NOSPAM med dk i min e-mail
http://dwt.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408617
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste