Hvem kommer på udstilling i Glostrup??
Fra : Majer

Dato : 31-10-02 15:21

Hej med jer!!

Vil barel ige høre, hvem der kommer til Glostrup i weekenden?? Og hvilken
dag?

Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 31-10-02 15:28

Jeg kommer uden katte om lørdagen, hvor jeg skal gå steward hos Bette Lind
sammen med Grit. Søndag vil jeg tilbringe hjemme på min sofa sammen med mine
pelsdyr og sende en venlig tanke til jer der er på udstilling *S*.

OT: Hvis I har energi til det så kan I se mig på DR søndag aften kl. 19.30
hvor jeg deltager i "Vind Boxen" med Keld Heick

/Pernille

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 31-10-02 15:37

> OT: Hvis I har energi til det så kan I se mig på DR søndag aften kl. 19.30
> hvor jeg deltager i "Vind Boxen" med Keld Heick

Nøj, held og lykke! :)

Vibeke

Fra : Grit Wessel

Dato : 31-10-02 22:19

Jeg kommer, som Pernille har afsløret, og går steward om lørdagen.
Søndag kommer jeg og udstiller Iphi.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 31-10-02 15:33

Jeg kommer begge dage, med Del Ray og Berlinetta
Det kunne da være hyggeligt, at sætte ansigt på dig.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 31-10-02 15:45

> [...]
> dag?
>
> Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Vi kommer om lørdagen med Visa. En killing (som nu må¨være mindst
ungdyr) fra det sidste kuld kommer også om lørdagen.

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Scharff

Dato : 31-10-02 16:45

> [...]
> dag?
> Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Hej selv

Helle og jeg kommer begge dage - ja ja, man er vel udstillingsfreak... -
Helle med Kesto, og jeg med Pinen (abyssinier) og Blåbær (burmeser).

Vi ses,
Camilla

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 31-10-02 17:07

Aj, nu bliver jeg altså lige nødt til at spørge.
Camilla og Pernille, er I i familie, eller er det bare et tilfælde? Jeg har
længe troet at I var en og samme person og har aldrig kunnet finde ud af at
om det var burmesere, abyssinere, norske skovkatte eller maine coons I
havde, men så er det altså fordi I er to. *gg* ja okay - der gik vist lige
lovlig længe inden den tiører faldt.

Mvh
Vibeke

Fra : Camilla Scharff

Dato : 31-10-02 18:39

"Vibeke Jørgensen" <vibeke1@hotmail.com> skrev...
> Aj, nu bliver jeg altså lige nødt til at spørge.
> Camilla og Pernille, er I i familie, eller er det bare et tilfælde?

He he - ja, det lurede både Pernille og jeg vist også på - men vi har
faktisk fundet ud af, at vi sørme er grandkusiner, idet vores farfædre var
brødre Mange sjove ting kan der komme ud af at have katte og være på
internettet

> [...]
> om det var burmesere, abyssinere, norske skovkatte eller maine coons I
> havde, men så er det altså fordi I er to. *gg* ja okay - der gik vist lige

Jep, vi er sørme to Scharff'er - eller 3, for Pernilles mand hedder vist nok
også Scharff som en del af sit efternavn, men han deler jo så Skovkatte og
Maine Coons med Pernille...

Mvh. Camilla

Fra : Lars Dahl

Dato : 31-10-02 16:53

> [...]
> dag?
>
> Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Hej Majer.

Vi kommer søndag med Hekla og Bambi - men vi vil da holde øje med dig,
det kunne jo være, du kunne give lige så meget opvisning i sjove
ansigtsudtryk som i Sorø *G*

Med venlig hilsen
Lars Dahl
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majer

Dato : 31-10-02 17:36

"Lars Dahl" <ldahlKATTE@BAKKEjubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Majer.

Hej Lars!!

> Vi kommer søndag med Hekla og Bambi - men vi vil da holde øje med dig,
> det kunne jo være, du kunne give lige så meget opvisning i sjove
> ansigtsudtryk som i Sorø *G*

Jaja... til grin kan man altid blive!! Næ.. du... Denne gang satser jeg
på at have styr på det Indtil videre går det meget godt; vi har klippet
klør og badet, uden problemer!! *G*... Og så er det købt babypudder til
kraven!! *G*...

Vi ses Søndag!

Mange hilsner fra --
Majer

www.majer.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-11-02 22:18

> [...]
> på at have styr på det Indtil videre går det meget godt; vi har klippet
> klør og badet, uden problemer!! *G*... Og så er det købt babypudder til

Hej Majer

Hmm... Til grin? Det sagde du... *G*
Næhh.. Jeg hentyder såmænd bare til den herlige blanding af glæde,
stolthed og vantro, du udviklede, efterhånden som Creamy gik videre - og
videre. Det _så_ altså sjovt ud, og så havde jeg jo også din kommentar
til remsen om ex.1, BIV, NOM osv. i frisk erindring
Klippet & vasket uden bøvl? Det vil altså sige at både du og Creamy er
et par dygtige piger!! *S*

Held & lykke på søndag. I'll be watching you!! *G*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-02 17:44

"Majer" <majbritt{REMOVE}@majer.dk> wrote in message
> [...]
> dag?
>
> Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Hej der.

Må man spørge hvor i Glostrup det foregår, samt tider og kr. for adgang?
Jeg kunne da godt tænke mig at se katteudstilling.

MvH

Aragorn_dk
,,,^..^,,,

Fra : Majer

Dato : 31-10-02 18:11

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> Må man spørge hvor i Glostrup det foregår, samt tider og kr. for adgang?
> Jeg kunne da godt tænke mig at se katteudstilling.

Hejsa!
Det er i Glostrup hallen, Stadionvej 80, Glostrup. Der er åbent for publikum
mellem kl. 10 og 19. Prisen ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg vil tro at
det er omkring 30 kr.

Mange hilsner fra
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-02 18:19

> [...]
publikum
> mellem kl. 10 og 19. Prisen ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg vil tro at

Hej Majer.

Jamen jeg siger mange tak for info'en, det er ikke umuligt at man kigger
forbi.

MvH Aragorn_dk

Fra : Lene Vang

Dato : 31-10-02 18:55

Jeg kommer nok lørdag og går som steward. :) Hvis jeg ikke finder på noget
mere interresant at lave.

Hilsen

Lene Vang

Fra : Leyna

Dato : 01-11-02 08:25

On Thu, 31 Oct 2002 18:55:28 +0100, "Lene Vang" <lenevang@get2net.dk>
wrote:

>Jeg kommer nok lørdag og går som steward. :) Hvis jeg ikke finder på noget
>mere interresant at lave.

Dette er sikkert helt OT, men jeg kan ikke styre mig længere... Hvad
laver man når man går som steward?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-11-02 09:54

Hej Leyna,

> Dette er sikkert helt OT, men jeg kan ikke styre mig længere... Hvad
> laver man når man går som steward?

Ikke heelt OT *G* - det handler jo om katte...stewarderne er dommerens
assistenter. De skal sørge for at dommeren har de katte, der skal bedømmes,
præsentere kattene for dommeren (medmindre det er en bær-selv udstilling
hvor ejerne selv præsenterer kattene), holde katte der skal sammenlignes,
gerne sørge for at dommersedler bliver afleveret til sekretariatet løbende
og selvfølgelig præsentere kattene for dommerne til det afsluttende
sceneshow. Et anstrengende og interessant job hvor man får lov til at
"pille" ved rigtig mange dejlige katte!

/Pernille

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 31-10-02 19:34

Majer skriver:

> Hej med jer!!
>
> Vil barel ige høre, hvem der kommer til Glostrup i weekenden?? Og hvilken
> dag? Jeg kommer med Creamy (Cruz Bully Babe) søndag.

Hejsa!
Jeg kigger forbi lørdag, skal jo aflure en masse tricks til når jeg selv skal
udstille i december *smil*. Håber at se nogle herinde fra!
Dorthe

Fra : Mette Jensen

Dato : 31-10-02 22:23

Øv øv øv! Jeg vil også med!
Findes der ikke en tilmelding for dem som har ombestemt sig,
siden sidste tilmeldings frist?

Nå, men held og lykke til alle jer andre!
Jeg kommer og kigger søndag.

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Morten Skjershede

Dato : 01-11-02 00:00

Hej Majer + alle i andre..

jeg kommer søndag med Grazilia og Jonny Depp..
Ulrich er desværre i Jylland..så jeg kommer alene

Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Trine A.

Dato : 02-11-02 10:53

Hvordan finder man jer??

Jeg regner med at lokke kæresten med derud i dag

Hilsen
Trine

Fra : Denise

Dato : 02-11-02 12:35

Hej Trine
Det kan de ikke svare på, for udstillerne var jo derude før fanden fik sko
på. Hvis jeg ikke er forsent med svaret, kan du købe et katalog, hvori du
kan se navnene og så finde burnumrene. For vi nåede jo ikke og snakke om at
tage mus på.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 01-11-02 12:01

Hej
Jeg kommer på søndag, men jeg tager ingen katte med. I stedet tager jeg
svigermor med
Håber at se nogle af jer.
Hilsen Denise

Fra : Ida

Dato : 01-11-02 12:06

Jeg kommer også på udstillingen *s*
Lørdag med min hankat der skal farvebedømmes, da han, selvom han er blå,
laver sølv killinger
Søndag udstiller jeg et par af mine killinger.. det er så hyggeligt *S*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Denise Reindel

Dato : 01-11-02 13:17

> OT: Hvis I har energi til det så kan I se mig på DR søndag aften kl. 19.30
> hvor jeg deltager i 'Vind Boxen' med Keld Heick
>
> /Pernille

Hej Pernille
Aner ikke hvad det er, men hvis du kan vinde noget så held og lykke. Har
skrevet ned at jeg skal huske og se det

Med venlig hilsen
Denise Reindel
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 01-11-02 18:30

Vi kommer i morgen med Atlas og Cybele .

VH
Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.