editor
Fra : Kasper

Dato : 20-12-00 23:17

Hej !

Er der nogen, der kender en god editor til javascript. Jeg bruger i
øjeblikket notepad og debugging tager tusinde år...

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-12-00 02:55

"Kasper" <kasper@huleboer.dk> wrote
> Er der nogen, der kender en god editor til javascript. Jeg bruger i
> øjeblikket notepad og debugging tager tusinde år...

Stones Webwriter (<http://www.webwriter.dk>) har en indbygget
javascripteditor med syntaksfarvning og funktionsbibliotek..

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Kasper

Dato : 22-12-00 09:49

Nu har jeg prøvet editoren. Den er faktisk ret behagelig at lave html i.
Den kan også finde ud af syntaksfarvning, som du nævner. Så jeg regner
med at bruge webwriter i fremtiden. Desværre kan den ikke bruges som
debugger af javascripts. Er der nogen, der har andre forslag til
javascript editorer.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Thomas Dyregaard

Dato : 29-06-01 23:34

Hej Kasper

Hvis du leder efter en JavaScript-editor, så skulle du prøve at
benytte Netscape version 4 (de skulle vist være nået til 4.77

Når man tester i Netscape, vil programmet indikere, hvis der er
problemer med scritptet.

Problemet er, at JavaScript ikke er implementeret ens i alle
browsere. Du får derfor svært ved at finde en debugger, der
tilgodeser alle browserproducenter og deres forskellige versioner.

Jeg benytter selv bl.a. webwriter 3.5 (og har gjort det i ca. 3 år)
- samt Netscape til debugging.

Jeg har testet Macromedia Dreamweaver - som har en debugger - men har
ikke været tilfreds med denne del af programmet.

Venlig hilsen
Thomas