Tegning af Vinterhave
Fra : Finn Müller

Dato : 23-01-01 12:10

Er der nogen der gi'r sig af med at lave tegninger til en Vinterhave på
ca. 20 m2. Hvis det ikke er den rette nyhedsgruppe beklager jeg meget, men
har du så et bedre forslag.
Tegn. skal bruges til ansøgning af byggetilladelse.

Finn Müller
75324359
fmc@post5.tele.dk

Fra : kch2001

Dato : 24-04-01 08:45

Hej Finn

Det er ikke så svært at lave tegninger af en vinterhave. Jeg har selv lavet tegninger til min svoger, som også skulle have lavet tegninger til ansøgning om byggetilladelse. Jeg benytter et program ved navn Archicad.
Hvis der skal laves tegninger. skal der selvfølge bruges diverse grovskitsetegninger af huset og vinterhavens placering samt diverse materialer og mål.

Jeg kan lave tegningerne, men det er jo ikke gratis, for der går jo en del fritid med at tegne skitserne

Med venlig hilsen

Klaus Christensen

http://www.kandu.dk/