MS Windows
briani 27239
Problem med at instalere sikkerhedsfil.
Fra : Lars Bilet Petersen

Dato : 31-10-02 12:08

Hej NG.

Jeg har problemer med at hente flg. sikkerhedsfil fra MS Update:

q323759.exe

Det er en sikkerhedsfil, som blev frigivet i august i flg. MS.

Når jeg forsøger at downloade den, får jeg den besked, at jeg skal have IE6
installeret hvilke jeg også har.

Jeg havde ingen problemer med at hente IE6-SP1, det gik som smurt, så jeg
kan ikke rigtigt forstå, at jeg ikke kan hente en simpel sikkerhedsfil, da
den selv poppede op på skærmen, at jeg skulle have opdateret.

Jeg håber, at der er en af Jer, som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
Lars Bilet

--
xxx@bilet-petersen.dk

Fra : Lars Bilet Petersen

Dato : 31-10-02 12:10

Glemte at fortælle, at mit styresystem er Win ME.

Lars Bilet

Fra : Madsen

Dato : 31-10-02 12:55

Lars Bilet Petersen skrev:

> [...]
>
> Når jeg forsøger at downloade den, får jeg den besked, at jeg skal
> have IE6 installeret hvilke jeg også har.

På: <http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q323759ie/default.asp>
- står der:

| This update applies to:
|
| Internet Explorer 6
| Internet Explorer 5.5 SP2
| Internet Explorer 5.5 SP1
| Internet Explorer 5.01 SP3 with Windows 2000.
| Internet Explorer 5.01 SP2 with Windows 2000.

Din version hedder 6.0 SP1 så hullet er allerede lukket for dit
vedkommende og du har ikke brug for opdateringen. Hvorfor den
er kommet med et forslag om at installere den ved jeg ikke, men
det må være en fejl som jeg ser det.

Madsen.