MS Windows
briani 27239
Hjækp til Proceslinjen
Fra : NespeJ

Dato : 31-10-02 09:54

Kan man ikke skjule næsten alle iconeren nede ved uret ?
Jeg syntes at det ser lidt træls ud med 10 ikoner. Jeg har prøvet at går ind
i tilpas men det hjælper ikke..

--
MVH
Claus

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 31-10-02 10:39

Hej
> Kan man ikke skjule næsten alle iconeren nede ved uret ?

Det er jo de programmer der kører, hvis ikke du skal gruge dem så gå ind og
luk dem.Det er dem der staeter sammen med computeren. Gå ind
i -Start-programmer-start- og se om ikke de står der og så fjerne dem, hogle
skal blive der. Du skal så starte programmerne fra det sted de ligger.
Gunnar

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-10-02 10:49

Hvis du kører XP kan du skjule inaktive ikoner i processlinien. Kører du
andre systemer, så må du nok finde dig i at de er der, ellers må du afslutte
dem...mig bekendt.

Bo

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-10-02 11:14

Rabbit_HGC skrev bl.a.:

> Hvis du kører XP kan du skjule inaktive ikoner i processlinien. Kører
> du andre systemer, så må du nok finde dig i at de er der, ellers må
> du afslutte dem...mig bekendt.

Ja, husk altid at fortælle hvilken Windows version der bruges.

Jo, programmet "Effective Desktop 1.01" fra http://www.ministars.com kan
skjule iconerne. Desværre er programmet ikke længere tilgængelig ra
producenten, men med lidt held kan det sikkert opspores.

--
Lars

Lær at svare korrekt på indlæg.
Besøg http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html