Vurdering af Peder Meinert malerier!!
Fra : Kaper Frank

Dato : 30-10-02 22:37

Hej alle i kunst entusiaster! :)

Jeg har arvet 2 peder meinert malerier, som er malet i 1992.. I det sidste
stykke tid, har jeg prøvet at fremskaffe en pris på disse malerier.. Det ene
maleri forestiller en form for indianer hoved.. Det andet er meget
abstrakt.!
Jeg ville høre om der var nogen, der kunne give et slag på tasken, om hvor
meget de evt. kunne indbringe mig.!
På forhånd mange tak.

- Kasper Frank

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-12-02 09:26

On Wed, 30 Oct 2002 22:37:00 +0100, "Kaper Frank" <leseid@ejet.dk>
wrote:

> [...]
>abstrakt.!
>Jeg ville høre om der var nogen, der kunne give et slag på tasken, om hvor

100 kr stk. Peder Meinert er en fiduskunstner.

mvh

MA