Dårlig lyd!
Fra : Michael Andersen

Dato : 30-10-02 20:57

Hejza!
Jeg har det problem at min lyd knaser en hel del.. Jeg har netop købt
gode højtaler med subwoofer, i håb rigtig god lyd ved
musikafspilling... Men det knaser!!.. Kan det have noget at gøre med
lydkort??? Eller hvad??

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-10-02 21:29

"Michael Andersen" <michael1902@mail.dk> wrote in message
> [...]
> gode højtaler med subwoofer, i håb rigtig god lyd ved
> musikafspilling... Men det knaser!!.. Kan det have noget at gøre med

Hvilket lydkort er det?

Havde du problemer med lyden, inden du fik højttaler systemet?

bliver den sat til samme udgang på lydkortet, som du brugte før. Eller
bruges der Digital interfase nu?

Fra : Alex

Dato : 31-10-02 13:41

On 30 Oct 2002 19:56:37 GMT, Michael Andersen <michael1902@mail.dk>
wrote:

> [...]
>gode højtaler med subwoofer, i håb rigtig god lyd ved
>musikafspilling... Men det knaser!!.. Kan det have noget at gøre med

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at diagnostisere fejlen ved at
forbinde såvel computer som højttalere til andre audioenheder
(diskman, andre computer-højttalere eller line in eller out på stereo
osv.) Det kræver måske en minijack-phono-ledning.

Vær opmærksom på at støjen også kan skyldes en dårlig
forbindelsesledning, eller at du har forbundet andet end line in og
line out med hinanden.

Evt. digital overførsel af signalet fra computer til højttaler har jeg
absolut ingen forstand på...

Alex