Suse 8.1 startup problemmer
Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 30-10-02 20:30

Hejsa

Jeg har lige installeret Suse 8.1 på en partition idag.

Partitionen ligger i slutningen af en 35 GB harddisk, installation virker
fint, og jeg kan boote ved brug af CD #1, men hvis jeg forsøger at boote via
SUSE's boot manager kaldet GRUB, får jeg følgende fejl:

Error 28: Selected item cannot fit into memory.

Jeg har 512 MB så det er lidt mystisk, jeg kan ikke finde noget om dette
problem på Suse's website, kender nogen af jeg en løsning ?

Søren Reinke
http://www.dykkercenterlangeland.dk
Danmarks eneste Dive Resort

Fra : Bo Simonsen

Dato : 30-10-02 21:33

Soren 'Disky' Reinke wrote:

> Error 28: Selected item cannot fit into memory.
>
> Jeg har 512 MB så det er lidt mystisk, jeg kan ikke finde noget om dette
> problem på Suse's website, kender nogen af jeg en løsning ?

Måske mangler du en SWAP partision?

Plejer installationen at brokke sig over,
men jeg fattede mistanke da du skrev på én partision

--
Mvh. Bo
Linux! The choice of a GNU generation!

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 30-10-02 21:43

"Bo Simonsen" <bo@geekworld.dk> wrote in message

> Måske mangler du en SWAP partision?
>
> Plejer installationen at brokke sig over,
> men jeg fattede mistanke da du skrev på én partision

Min fejl, jeg har en swap partition på 512 MB

Hilsen Søren Reinke