Ferie med spædbarnet til kanarieøerne
Fra : Finn Stadel Nielsen

Dato : 27-02-01 22:33

Hej !

Er der nogen der har erfaringer med at tage spædbørn med på charterferie til
Kanarieøerne. ? Vores datter er 6 mdr.

Hilsener,

Finn

Fra : laha

Dato : 07-03-01 22:47

Netop hjemkommet fra Tenerife med vores søn på 3 mdr.

Vi frygtede fly-rejsen, men blev positivt overrasket, da der ikke var nogen
problemer.

Man skal være beredt på at de lokale trækker sutten ud af munden på den
lille, mens de dikke med den anden hånd. De udviser en enorm interesse for
den lille, hvilket kan virke lidt anmasende på os nordboer, men man vænner
sig til det.

Se at komme afsted, mens det er koldt her i DK. God tur.

Henrik

Fra : Rita Gründl

Dato : 22-03-01 16:08

> [...]
> Hej !
>
> Er der nogen der har erfaringer med at tage spædbørn med på charterferie

Jeg har også kun gode erfaringer med at rejse med et lille barn til
Kanarieøerne - både mht. flyveturen og opholdet. Sørg for at tage hendes
yndingsting med, og måske også hendes lift/sengetøj, så hun kan falde til ro
og i søvn i "kendte" omgivelser. Og folk er virkelig varme og venlige
derovre, og fuldstændig pjattede med småbørn

Hilsen,
Rita.