Computer/fjernsynskat
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 30-10-02 18:10

Hej alle sammen

Emma har vist sig at være en sand skærmkat.... Hun sidder i laaaaaaang tid
af gangen og bare kigger på skørmen, også selv om der ikke foregår noget på
den( men den er tændt) Er der nogen der har set det før?

Hilsen Randi

Fra : Helle Nielsen

Dato : 30-10-02 21:18

> [...]
> af gangen og bare kigger på skørmen, også selv om der ikke foregår noget

> den( men den er tændt) Er der nogen der har set det før?

Hej Randi.

Ja sådan er Emil også. Han er helt tosset med når vi ser film. Han sidder og
kigger på skærmen og følger meget nøje med.
Så Emil er en rigtig fjernsynskat.

Hilsen Helle

Fra : Mulle's mor Heidi

Dato : 30-10-02 22:56

Jep, Miver var også "skærm-kat" i en periode, men det gik over. Hun gik
klart efter curseren, hvilket var lidt meget irriterende*G*...men curseren
er jo også lidt i familie med musen*GGGG*

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Prinz Ali

Dato : 30-10-02 23:09

Ja!

Alex, prøver at fange musen på skærmen.

-Ali

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-10-02 00:37

In article <3dc012bb$0$34821$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Randi
Skindbjerg Kristensen <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote:

> [...]
> af gangen og bare kigger på skørmen, også selv om der ikke foregår noget på
> den( men den er tændt) Er der nogen der har set det før?

Ditte har altid kunnet lide at se fjernsyn. Men forleden fik hun mig nu
alligevel til at overveje, nøjagtig _hvad_ der mon foregår oppe i
hovedet på hende - da jeg fandt hende i færd med at studere nyhederne -
på tekstTV...

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-10-02 02:27

Ann R skrev om Ditte
<da jeg fandt hende i færd med at studere nyhederne -
på tekstTV...>

Det kan jeg godt fortælle dig, jeg har nemlig en ældre
videofilm om det, det er såmænd de "små pus" der
pønser på at overtage verdens-herredømmet, de følger med i alt, så de kan
slå til de rette steder.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-10-02 13:55

In article <apq0su$fsd$1@sunsite.dk>, marianne hellemose
<hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> videofilm om det, det er såmænd de "små pus" der
> pønser på at overtage verdens-herredømmet, de følger med i alt, så de kan

Hæ - ja det ku' ligne hende... nu _har_ hun jo underlagt sig de
nærmeste omgivelser, såeh..

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-10-02 22:04

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@yahoo.com> writes:

> Hæ - ja det ku' ligne hende... nu _har_ hun jo underlagt sig de
> nærmeste omgivelser, såeh..

gaar lige ot..
bruger du mail 10.2 til mac ??
fordi jeg har et link til et script som kan bruges til at melde spam
til spamcop direkte fra det mailprogram..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-11-02 00:10

In article <m38z0e5nj0.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams-meow@edb.dk> wrote:

> gaar lige ot..
> bruger du mail 10.2 til mac ??
> fordi jeg har et link til et script som kan bruges til at melde spam
> til spamcop direkte fra det mailprogram..

Det lyder spændende
Mail 1.2 hedder det, har lige chekket - men det er garanteret det, du
tænker på det er det indbyggede mailprogram til jaguaren - Mac Os X
10.2.1
Det meste møg ryger på Yahoo, fordi det med vilje er den adresse jeg
opgiver "offentligt"; de har en eller anden slags spamguard. Men det
sker jeg også får noget ind via mit mail-program, så jeg vil da gerne
høre nærmere Tusind tak

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-11-02 02:38

http://www.subsume.com/static/WebObjects/SubmenSite/SubmenuSite/Tech/Software/SpamCop.html

> [...]
> opgiver "offentligt"; de har en eller anden slags spamguard. Men det
> sker jeg også får noget ind via mit mail-program, så jeg vil da gerne

vaersgo..

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-11-02 23:37

In article <m3adkut6h9.fsf@henrik.misbamsen>, Henrik Pedersen
<misbams-meow@edb.dk> wrote:

> vaersgo..

tusind tak

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 31-10-02 02:13

> [...]
> af gangen og bare kigger på skørmen, også selv om der ikke foregår noget

> den( men den er tændt) Er der nogen der har set det før?

Hej Randi

Mine katte er også interesseret i at se tv. For Harrys vedkommende er
fodbold meget underholdende, mens et par stykker af de andre helt klart er
til styrtlløb og slalom. Jeg har dog endnu ikke set nogle golfentusiaster
*S*Harry var dog meget opmærksom, da Animal Planet sendte noget med ulve,
der prøvede han at fange en *S*

Sikke da så mange gratis glæder vi har med vores små mislinger *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 31-10-02 12:52

Franz forsøgte forleden, siddende på en skammel foran fjernsynet, at hjælpe
løverne på savannen med at fange en gnu - til stor morskab for familien. Hans
evne til at skelne skidt og kanel er dog begrænset for senere samme dag skulle
Bo Hamburger fanges da han var alene i udbrud.

Mvh
Kim

Fra : Bong

Dato : 31-10-02 19:18

hehe...

Vores ene kat Sofus vil altid prøve at fange alt det der bevæger sig på
skærmen.... det er ret sjovt... :)

Niels

Fra : Kate

Dato : 01-11-02 20:20

Mine katte _har_ altså gennemskuet at TV bare er lavet for at narre
dem, man kan jo slet ikke fange det der bevæger sig derinde. Pyhh for
noget snyd.
Mowgli er dog stadig temmeligt interesseret i bevægelserne på
computerskærmen når han sidder hos mig. Jeg er lidt bange for at han
skal hoppe op og ridse skærmen, fordi for det første er det en
fladskærm og for det andet er det ikke min, men min arbejdsålads's.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer