Udskift fra Laserprinter?
Fra : Michael

Dato : 30-10-02 16:32

Hej

Jeg har fået en laserprinter (brugt)

Det er en Brother HL-1250.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor udskrifterne er "mørke" (altså ligesom når
man instiller en kopimaskine med for høj kontrast)

Se her news:apoto6$ap$2@dknews.tiscali.dk

Hvad er det galt? ... er det en ny toner eller trommel?

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Hjalte aka. izeqb

Dato : 30-10-02 16:38

On Wed, 30 Oct 2002 16:31:36 +0100, "Michael" <NOSPAMadmin@indy.dk>
wrote:

> [...]
>
>Se her news:apoto6$ap$2@dknews.tiscali.dk
>
>Hvad er det galt? ... er det en ny toner eller trommel?

Måske har du prøvet det, men prøb at udskrive en testside, helst
direkte fra printeren...

Bare lige for at se....

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-10-02 17:04

> Måske har du prøvet det, men prøb at udskrive en testside, helst
> direkte fra printeren...
>
> Bare lige for at se....

Og hvis det også ser sort ud, så prøv at finde din printers
properties/egenskaber og kig lidt der.

Fra : Michael

Dato : 30-10-02 17:04

Hej

> Måske har du prøvet det, men prøb at udskrive en testside, helst
> direkte fra printeren...

Ja, det giver samme resultat ... Har samtidigt nulstillet laserprinteren til
fabriksinstillingerne

Der står forresten på en af config-siderne, at "Drum-Life" er på 87,4 %

Fra : MJ

Dato : 31-10-02 15:24

> Det er en Brother HL-1250.
>
> Jeg er lidt i tvivl om, hvorfor udskrifterne er "mørke" (altså
> ligesom når man instiller en kopimaskine med for høj kontrast)

Har selv haft nøjagtig samme problem med en HL-1260.

En ny toner løste problemet.

Normalt advarer den om lav toner-niveau, men ikke denne gang.

--
MJ