line størrelse ?
Fra : sdfasdgasfgasg

Dato : 30-10-02 16:17

jeg har lige fået fat i en flue klinge! der har en syntes jeg en go action.
men det med følggende papir skriver ikke nogét om line størrelse der passer
til klingen ?
der står bare at noget på "russisk":D med 7 til 8 gram er der en der ved
hvad det er for en størrelse i #?

det er en 8 fods stang

på forhånde tak

Fra : Henrik Lohse

Dato : 30-10-02 22:33

"sdfasdgasfgasg" <awrgawgr@loihgligh.net> skrev i en meddelelse
> [...]
passer
> til klingen ?
> der står bare at noget på "russisk":D med 7 til 8 gram er der en der ved

Jeg gætter på at der står #7/8. Det betyder ikke gram, men derimod
lineklasse.
Dvs. at du kan bruge en DT7 (double tapper) eller WF8 (weight forward).

Henrik

Fra : Steen Wrem

Dato : 03-11-02 20:33

smid lortet ad helvede til

Fra : Mette Pallesen

Dato : 04-11-02 22:59

Få en af dine fiskekammerater til at "håndveje" den for dig. Mange bare lidt
erfarne fluefiskere vil kunne komme meget tæt på. Husk at fraregne noget af
den rå klinges hurtighed når der kommer fittings på.(grundet vægten)

Mvh

Søren